اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند خبر داد

آرامش در بازار شب ‌عید و روزهای پایانی سال در دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تدابیر اتخاذ شده، در بازار شب عید و روزهای پایانی سال شاهد آرامش، ثبات و امنیت خواهیم بود.

آرامش در بازار شب ‌عید و روزهای پایانی سال در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، موسی احمدی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با نظارت‌های صبح و بعد از ظهر در این ایام و با دریافت گزارش‌‏ها و شکایت‏‌ها، اقدام سریع و به‏ موقع انجام می‏دهند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمارها و گزارش‌‏ها، شرایط عادی در بازار شهرستان دماوند حاکم بوده و کمبودی در بازار گزارش نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند به اندکی افزایش قیمت در بازار میوه به خصوص در مرکبات اشاره و اظهار کرد: این افزایش قیمت کشوری بوده و به دلیل سرما و یخ‌بندان اخیر در شهرستان دماوند و از سوی دیگر ممنوعیت واردات آن اتفاق افتاده است.

احمدی تصریح کرد: با این وجود، ذخیره‌سازی میوه در شهرستان دماوند به خوبی انجام شده و در حال انجام است و با پیگیری‌های انجام شده، بازار پایان سال شهرستان دماوند با آرامش نسبی سپری می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند درباره برگزاری نمایشگاه بهاره نیز عنوان کرد: این نمایشگاه در دماوند، گیلاوند، رودهن و آبسرد در نظر گرفته شده است.

وی افتتاح این نمایشگاه را به احتمال زیاد در روز دهم اسفند ماه برشمرد و گفت: نمایشگاه بهاره شهرستان دماوند به مدت 10 روز برگزار می‏‌شود که در صورت نیاز به مدت چند روز دیگر تمدید خواهد شد.

احمدی همچنین به وجود بازار فوق‌العاده در شهرستان دماوند در روزهای پایانی سال اشاره و بیان کرد: این بازار فوق‌العاده با هماهنگی اصناف انجام شده و تلاش ما این است که در روزهای پایان سال شرایطی امن و مناسب را در بازار شهرستان داشته باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در خصوص نظارت بر بازار شب عید تصریح کرد: این نظارت به ویژه در روزهای پایانی سال پررنگ‌تر است و بازرسان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول به کار می‌‌شوند.

انتهای پیام/2568/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول