اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبرداد

ایجاد نمایشگاه دائمی راهیان‌نور در اردوگاه کمالوند خرم‌آباد

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس لرستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار نمایشگاه دائمی راهیان‌نور در اردوگاه کمالوند خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

ایجاد نمایشگاه دائمی راهیان‌نور در اردوگاه کمالوند خرم‌آباد

حسین اسدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه کاروان‌های راهیان‌نور یک فرصت بزرگ فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های استان هستند، لذا همه ما باید تمام تلاش خود را برای حمایت از این کاروان‌ها به کار بگیریم.

وی افزود: استان لرستان یکی از استان‌های است که در مسیر این کاروان‌ها قرار دارد، به همین خاطر ما می‌توانیم، از موقیعت جغرافیای استان برای معرفی توانمندی‌ها فرهنگی و تاریخی به خوبی بهره‌مند باشیم.

اسدی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از کارهای که نوسازی مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش می‌توان به منظور حمایت از این کاروان‌ها و در جهت معرفی هر چه بهتر استان لرستان به سایر کاروان‌ها که از مسیر این استان عبور می‌کنند، انجام ‌دهد، برگزاری نمایشگاه دائمی در اردوگاه کمالوند و در صورت تخصیص اعتبار در همه محل‌های اسکان و مراکز دائمی این افراد است.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس لرستان گفت: نقشه‌های اجرایی این نمایشگاه طراحی شده و برای احداث آن 10 میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شده است.

این مسئول یاد‌آور شد: اردوگاه ملی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد هر ساله میزبان جمع زیادی از دانش‌آموزان، فرهنگیان، بسیجیان و هموطنان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل جوان یک وظیفه است، همه دستگاه‌های اجرای باید به منظور حمایت از این کاروان‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای/85001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول