اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مخزن آب آشامیدنی 2 هزار متر مکعبی هادی‌شهر افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تا پایان سال جاری مخزن آب شرب دو هزار متر مکعبی هادی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مخزن آب آشامیدنی 2 هزار متر مکعبی هادی‌شهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در حال حاضر مشکل اصلی مردم هادی‌شهر بهره‌برداری از پروژه نیمه‌تمام مخزن آب شرب دو هزار متر مکعبی و پروژه پل دوم است که تاکنون این پروژه‌ها حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اما به علت عدم اختصاص اعتبارات چند ماهی است که نیمه‌کاره رها شده است که این امر اعتراضات مردم این شهر را به همراه داشته است.

مدت یک سال است که مسئولان مختلف در بازدیدهای خود بارها قول مساعد دادند که شاهد افتتاح این پروژه‌ها در آینده نزدیک باشیم اما مسئولان با بهانه کمبود اعتبارات به دادن وعده وعیدها عادت کرده‌اند و مردم این منطقه نیز دیگر امیدی به افتتاح این پروژه‌ها ندارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در بازدید از این پروژه‌ها قول مساعد داد هر چه زودتر شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

علی نبیان ظهر امروز در حاشیه جلسه تودیع و معارفه شهردار هادی‌شهر در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام هادی‌شهر از جمله پروژه پل دوم و مخزن آب دو هزار متر مکعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با بیان اینکه مردم منطقه با مشکل جدی آب شرب مواجه هستند بیان داشت: بهره‌برداری از این پروژه یکی از دغدغه‌های به حق مردم منطقه است و باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: با تماسی که با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان داشتم قرار شد با اختصاص اعتبارات لازم تا پایان سال 92 شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

وی اتمام پروژه پل دوم را یکی دیگر از دغدغه‌های مردم این منطقه دانست و گفت: برای اتمام این پروژه  نیز از محل اعتباراتی که به اداره کل راه و شهرسازی تامین می‌شود عملیات اجرایی آن را با سرعت بیشتر در دستور کار قرار داده تا شاهد بهره‌برداری آن در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/86010/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول