اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن کریم/ رقابت‌های حفظ ۲۰ جزء فردا پایان می‌یابد

مسابقات سراسری قرآن کریم طی ۴ روز برگزار و در اولین گام مسابقات حفظ ۲۰ جزء فردا به پایان می‌رسد.

زمان‌بندی مسابقات سراسری قرآن کریم/ رقابت‌های حفظ ۲۰ جزء فردا پایان می‌یابد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 1 لغایت 6 اسفند‌ماه 1392 در شهر شیراز در حال برگزاری است و روز اول این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات مقدماتی ترتیل و قرائت به پایان رسید.

بنا بر این گزارش رقابت مقدماتی حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم هم جمعه در سالن‌های b و c برگزار شد و شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل صبح روز شنبه 3 اسفند‌ماه 1392 مرحله دوم رقابت خود را آغاز می‌کنند، همچنین ادامه مرحله مقدماتی رشته‌های ترتیل، تلاوت، حفظ کل و 20 جزء در روز شنبه برگزار و به پایان می‌رسد و مرحله دوم رشته حفظ 20 جزء، همین روز و در سالن c برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه مسابقات در سالن‌های a و b ادامه می‌یابد و شرکت‌کنندگان رشته قرائت مرحله نیمه‌نهایی خود را در این روز پشت سر می‌گذارند، همچنین ادامه دور مقدماتی حفظ کل در همین روز و مرحله دوم و فینال این رشته در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

مرحله فینال مسابقات تلاوت و ترتیل دوشنبه از ساعت 14:30 تا 18 برگزار و آیین اختتامیه مسابقات ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان بعد‌از ظهر روز سه‌شنبه با ترک شیراز به شهرهای خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول