اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش بین‌المللی عمران شهری خبر داد

ارائه 382 مقاله در همایش بین‌المللی عمران شهری

دبیر علمی همایش بین‌المللی عمران شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از ارائه 382 مقاله در این همایش خبر داد.

ارائه 382 مقاله در همایش بین‌المللی عمران شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آرش سیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان با بیان این خبر اظهار کرد: در این همایش 144 اثر به صورت سخنرانی و 238 اثر نیز به صورت پوستر ارائه می‎شود.

وی بیان کرد: همایش یاد شده چهارمین همایش ملی عمران شهری و نخستین همایش بین‌المللی است که در 13 اسفندماه در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این همایش سخنرانانی از کشورهای مختلف حضور دارند و در زمینه‌های مختلف به ارائه مطالبی خواهند پرداخت.

دبیر علمی همایش بین‌‌المللی عمران شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بیان کرد: پروفسور محسن غفوری آشتیانی استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‎شناسی و مهندسی زلزله، پروفسور بهرام عکاشه استاد و پدر زلزله‎شناسی ایران، پروفسور محمد صادق وزیری از موسسه فناوری نیوجرسی آمریکا، پروفسور دیوید الکساندر استاد دانشگاه کالج لندن، انگلیس، پروفسور خیرالمینی بن عثمان صلاح استاد دانشگاه مالایای مالزی و پروفسور فرانک اکاردت استاد دانشگاه باوهاوس و ایمار آلمان در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

سیاری یادآور شد: همچنین اساتیدی از دانشگاه سیدنی استرالیا، دانشگاه کینکستون انگلستان، مرکز تحقیقات مواد زائد جامد و عضو هیئت علمی دانشکده عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

وی آشنایی مهندسان با تغییرات و پیشرفت‌های علمی را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: در حاشیه این همایش کارگاه‎های آموزشی و پژوهشی نیز برای شرکت‎کنندگان برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: آثار ارائه شده در این همایش به زبان انگلیسی منتشر خواهند شد.

دبیر کمیته اجرایی همایش بین‌المللی عمران شهری نیز در این نشست اضافه کرد: ادارات استان همکاری و تعامل ارزنده‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی در راستای برگزاری این همایش داشتند اما متاسفانه ادارات مرتبط هیچگونه حمایت مالی از این همایش نکردند.

بهرام لاهورپور گفت: میزان کمک‌هایی که به برگزاری همایش بین‌المللی عمران شهری شده 80 میلیون تومان بوده است.

وی در پایان بیان کرد: برگزاری مراسم فرهنگی و هنری و بازدید مهمانان و شرکت‎کنندگان همایش از خانه کرد و موزه سنندج نیز از برنامه‌های جانبی این همایش بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/79007/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول