اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهدیشهر:

برنامه‏های هفته منابع طبیعی در مهدیشهر مردمی برگزار شود

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: برنامه‏های هفته منابع طبیعی در مهدیشهر باید با حضور بخش خصوصی و مردمی برگزار شود.

برنامه‏های هفته منابع طبیعی در مهدیشهر مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، نشست هم‏اندیشی هفته منابع طبیعی با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر و مسئولان ادارات مرتبط و اعضای ستاد در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برگزار شد.

محمدرضا قنبری، فرماندار شهرستان مهدیشهر در این نشست با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته منابع طبیعی با همکاری سازمان‏های مردم نهاد و دستگاه‏های دولتی اظهار داشت: با توجه به شعار امسال هفته منابع طبیعی که منابع طبیعی با مردم برای مردم است، رویکرد مشارکت‏پذیری مردم در ارتباط با حفاظت، احیا و توسعه عرصه‏های منابع طبیعی باید به عنوان یکی از اصلی‏ترین وظایف در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر به جمله ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص منابع طبیعی که فرمودند فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود، اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این جمله عینیت پیدا کند و اجرایی شود.

قنبری افزود: جنگل‏ها و مراتع ثروت ملی هستند و حفاظت و صیانت از این سرمایه عظیم همکاری و مساعدت همه اقشار و دستگاه‏ها از جمله صدا و سیما به عنوان رسانه ملی را می‏طلبد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر خواستار همکاری و مساعدت بیشتر و بهتر برای فرهنگ‏سازی و اشاعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی بین اقشار جامعه شد.

انتهای پیام/2249/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول