اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دوران دفاع مقدس بشرویه مطرح کرد

راهیان‌ نور بهترین راهکار برای مبارزه با جنگ نرم

راوی هشت سال دفاع مقدس بشرویه گفت: اعزام افراد به ویژه نسل جدید به اردوهای راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

راهیان‌ نور بهترین راهکار برای مبارزه با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد نیایی‌عباس صبح امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور بشرویه اظهار داشت: شهدا برگزیدگان ملت ایران بودند که در نزد خدای متعال جایگاه رفیعی داشتند.

وی تصریح کرد: آنها نشان دادند که در هر شرایطی به ندای امام زمان خود لبیک می‌گویند و در راه حفظ آرمان‌های خویش حتی از جان خود نیز گذشتند.

راوی هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مسیر پیشرفت اسلام و رشد انقلاب را برای ما هموار ساختند و امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما جلوگیری از انحراف مسیر ارزش‌هایی است که شهدا جانشان را برای آن فدا کردند.

نیایی‌عباس تصریح کرد: حدود 15 سال است که کاروان‌های راهیان نور از داخل و خارج از کشور به مناطق جنگی ایران اعزام می‌‌شوند و افراد از نزدیک با آنچه در دوران تحمیلی اتفاق افتاد آشنا می‌شوند.

وی اذعان داشت: سوالی که هنوز ذهن مستکبران و دشمنان را درگیر کرده این است که ملت ایران چگونه با دست‌های خالی در برابر رژیم سرتا پا مسلح عراق پیروز شدند.

راوی دوران دفاع مقدس تاکید کرد: کلید پیروزی ایران در نبرد با عراق وحدت و اعتقادی بود که مردم نسبت به ارزش‌های ناب انقلاب داشتند.

نیایی‌عباس اظهار داشت: امروز تداوم و گسترش این وحدت و فرهنگ اصیل شهادت طلبی در گرو زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و جریان داشتن عقاید و ارزش‌های آنان است که اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهیدان و جانفشانی‌های آنان است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور و حضور نسل جدید در مناطق عملیاتی منشا تحولات اعتقادی و شخصیتی زیادی در جوانان می‌شود و بنابراین یکی از بهترین و کارآمدترین راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول