اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خاش:

قشر طلاب نقش موثری در آشنایی افراد با ادیان‎ نوظهور دارند

مسئول بسیج طلاب شهید حسین بر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: قشر طلاب نقش موثری درآشنایی با ادیان‌ نوظهور دارند.

قشر طلاب نقش موثری در آشنایی افراد با ادیان‎ نوظهور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی اظهار داشت: طلاب و روحانیون ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در این همایش بزرگ به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فرق و مذاهب و هوشیاری و بیداری لازم شرکت کرده‎اند.

وی ادامه داد: این همایش‎ها‌، گفتمان دینی و کارگاه‎های آموزشی تخصصی همراه با نشست‎های پرسش و پاسخ در آشنایی هر چه بیشتر طلاب و روحانیون با ادیان‎های نوظهور بسیار موثر است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خاش افزود: امروز شاید عده‌ای به خاطر اختلاف مذاهب، تشتت فکری، فرهنگی و قومی بین مسلمانان فکر کنند که وحدت بین امت اسلامی یک امر نشدنی است، اما تلاش اندیشمندان اسلامی شیعه و سنی همیشه بر حفظ وحدت امت اسلامی بوده و از دو قرن پیش تلاش بسیاری در این راه انجام شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: اولین چیزی که می‌تواند امت اسلامی را حفظ کند، وحدت و تقریب است زیرا دین اسلام به دنبال نزدیکی دل‌‏ها به همدیگر است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: نقش روحانیون و طلاب در آشنایی اقشار مختلف جامعه بسیار حساس است و باید این همایش‌ها به طور گسترده‌تری در سطح شهرستان برگزار شود تا طلاب و روحانیون هر چه بیشتر با ادیان‌های ساختگی غرب و گروه‌های فاسد از جمله شیطان پرستی و نمادهای این گروه‌ها آشنا شوند

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول