اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ‌سپاه چالوس:

برنامه‌های راهیان نور آرمان‌های شهدا را برای جوانان ماندگار می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ‌سپاه چالوس گفت:اجرا و تدوین برنامه‌های متنوع سیاسی، عقیدتی و نظامی و تشریک مساعی با جوانانی‌که به راهیان نور گسیل می‌شوند آرمان‌ها و ایثارگری‌های شهدا را برای همیشه در ذهن آنان تداعی و ماندگار می‌سازد.

برنامه‌های راهیان نور آرمان‌های شهدا را برای جوانان ماندگار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام مهرداد فرجی عصر امروز در کنفرانس خبری راهیان نور چالوس بیان داشت: روحانیون اعزامی به اقامه نماز جماعت، ایراد سخنرانی در محل‌های استقرار، بیان مسائل شرعی و پاسخ به سوالات مطرح شده در بین زائران می‌پردازند.

فرجی از اعزام 14 روحانی برای کاروان راهیان نور خبر داد و  گفت: در اعزام راهیان نور شهرستان چالوس از حضور راویان، طلاب و مداحان نیز بهره می‌بریم.

وی گفت: مداحی و ادعیه‌خوانی، روایت‌گری راویان جبهه و جنگ در هر 14 اتوبوس حامل کاروان راهیان نور شهرستان چالوس به‌صورت مجزا اجرا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ‌سپاه چالوس به اهداف اعزام کاروان راهیان نور اشاره کرد و افزود: جوانان بهره‌های زیادی از این سفر می‌برند چرا که از نزدیک با فرهنگ شهادت و ایثارگری و فداکاری‌های شهدا آشنا می‌شوند.

وی به حفظ این فرهنگ در بین زائران تأکید کرد و گفت: در راستای صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت، سپاه پاسداران ، بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطوح مختلف برنامه‌های متنوعی را برای این نسل در نظر گرفته‌ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ‌سپاه چالوس خاطرنشان کرد: اجرا و تدوین برنامه‌های متنوع سیاسی، عقیدتی و نظامی و تشریک مساعی با جوانانی‌که به راهیان نور گسیل می‌شوند بدون شک آرمان‌ها و ایثارگری‌های شهدا را برای همیشه در ذهن آنان تداعی و ماندگار می‌سازد.

وی از دیدار از یادمان هفت‌تپه که توسط سپاه پاسداران مازندران در این سفر طراحی شده است خبر داد و گفت: دیدار از هفت تپه( محل استقرار نیروهای لشکر 25 کربلا و محل شهادت بسیجیان، پاسداران و فرماندهان) برای جوانان تازگی دارد و بدون شک در روحیه آنان نیز تأثیر مثبت به‌جای می‌گذارد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه چالوس نیز اظهار داشت: امسال آموزش مدیران کاروان‌ها را در پایگاه‌های مقاومت در دستور کار قرار دادیم تا آمادگی لازم را برای هدایت کاروان راهیان نور داشته باشد.

حسین خزایی‌نژاد بیان داشت: استفاده از نیروی همیار پلیس برای رعایت مقررات در اتوبوس‌ها، اعزام راویان برای ایراد دلاور مردی‌های رزمندگان دفاع مقدس، اعزام دو دستگاه آمبولانس از جمله تدابیری است که در اعزام کاروان راهیان نور اندیشیدیم.

وی خاطرنشان کرد: حرکت کاروان‌ها از اردوگاه شهید جعفرزاده آغاز می‌شود و در طول سفر بازدید از یادمان فتح‌المبین، یادمان هفت‌تپه، اقامه نماز جماعت در پادگان شهید محمودوند اهواز، بازدید از یادمان هویزه، یادمان شهید باکری خرمشهر و اروندکنار، شلمچه، طلاییه و دهلاویه از بازدیدهایی‌است که در این سفر معنوی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول