اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رشت خبر داد:

اعزام ۶ هزار نفر مردم رشت به سفر راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه رشت از اعزام ۶ هزار نفر مردم این شهر به کاروان راهیان نور خبر داد.

اعزام ۶ هزار نفر مردم رشت به سفر راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر رشت درباره لایحه کمک به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس اظهار کرد: دو هزار و 200 شهید سهم رشت در دوران دفاع مقدس بود که نشانه دین‌داری مردم و ولایتمداری آنها است.

وی با بیان اینکه امروز تمام انسان‌ها به برکت شهامت، شجاعت و از خودگذشتگی شهدا در آرامش زندگی می‌کنند، تصریح کرد: شهدا با عزیزترین سرمایه خود در مقابل دشمنان ایستادند و با خدا معامله کردند و امروز امنیت و آسایش ما مدیون آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت ترویج فرهنگ غنی شهادت و فداکاری شهدا به نسل جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال 93 سپاه 18 گانه شهرستان رشت کاروان راهیان نور را به طرف مناطق عملیاتی اعزام می‌کند.

دوهندو با اشاره به اینکه 1500 نفر از 20 اسفند ماه اعزام می‌شوند، یادآور شد: در سال 93 یک درصد جمعیت رشت شامل 6 هزار نفر به مناطق عملیاتی در 3 مرحله اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سود این همه تلاش در شلمچه دیده شد، افزود: از رسانه‌ها می‌خواهم حال و هوای مناطق عملیاتی شلمچه را به تصویر بکشند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت از اعزام دو هزار و 400 نفر دانش‌آموز به سفر کاروان راهیان نور در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام این دانش‌آموزان در قالب 20 اتوبوس با هزینه سپاه انجام شد.

وی تصریح کرد: در رشت 41 شهید وجود دارد که تنها فرزند خانواده بودند ضمن اینکه خانواده‌های دو و سه شهیده داریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهدا مانند امامزادگان هستند.

دوهندو با ارائه درخواست از شورای شهر رشت برای کمک به اعزام کاروان راهیان نور خاطرنشان کرد: امیدواریم با رای قاطع شورا بتوانیم اعزام‌های مذکور را انجام دهیم.

به گزارش فارس 600 میلیون ریال از محل خدمات شهری رشت برای کمک به اردوی راهیان نور سپاه ناحیه این شهر از متمم بودجه کد مازاد مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول