اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 19 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی

رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور 19 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

حضور 19 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی

علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: کمیته فنی فدراسیون کشتی 35 کشتی‌گیر را برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2104 آمریکا به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این تعداد 19 کشتی‌گیر از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: مهران رضازاده و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور، سیداحمد محمدی و ایمان صادقی در 61 کیلوگرم، ابراهیم نصیری و حسن یزدانی در 65 کیلوگرم، سعید داداش‌پور در 70 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری، مرتضی رضایی و رضا مظفری در 74 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج در 85 کیلوگرم، رضا یزدانی، حامد طالبی زرین‌کمر و عباس طحان در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی و عبدالله قمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان 19 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی هستند.

رئیس هیئت کشتی مازندران درباره اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: این اردو از امروز پنجم اسفند به مدت 10 روز در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود تا ترکیب نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2014 آمریکا مشخص شود.

ثمربخش با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2014 آمریکا در روزهای 24 و 25 اسفند در شهر لس‌آنجلس اذعان داشت: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره است.

وی در پایان از حضور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی در این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: حسین نقیبی از مربیان خوب مازندران نیز در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول