اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) کاشان:

بسیج آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) شهرستان کاشان گفت: بسیج در اوج آمادگی و قدرت است و با تقویت بنیه و توان نظامی خود در هر شرایطی آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است.

بسیج آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا کوهکن پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام بسیجیان گردان امام حسین(ع) این شهرستان به اردوهای عملیاتی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما بسیجیان باید رهنمودهای معظم له را محقق کرده و با برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری، معیارها و شاخص‌های مورد نظر رهبری را مطرح کنیم.

وی با اشاره مأموریت گردان امام حسین(ع) کاشان را جنگ سخت دانست و افزود: همان‌گونه که جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی بر عهده مجموعه بسیج و نواحی مقاومت است، مقابله با تهاجم سخت دشمن و جنگ‌های عملیاتی دشمن نیز بر عهده گردان‌های امام حسین(ع) در سطح کشور است.

فرمانده گردان 115 امام حسین (ع) شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: گردان امام حسین(ع) گردان مردم نهادی است که بسیجیان در آن سازماندهی می‌شوند تا آماده دفاع از نظام جمهوری اسلام شوند.

وی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم تا بسیجیانی که جذب این گردان می‌شوند ضمن شرکت در کلاس‌های آموزشی تئوری در مقر گردان در کلاس‌های عملی و رزمایش‌ها و اردویی در اردوگاه قدس شهرستان کاشان شرکت کنند.

به گفته وی بسیجیانی که در گردان امام حسین(ع) سازماندهی می‌شوند باید توان رزمی آنان در سطحی قرار بگیرد که دشمن به خودش اجازه ندهد کوچکترین چشمداشتی به حریم نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

کوهکن یادآور شد: در حال حاضر بسیجیان این گردان از توانمندی فوق‌العاده‌ای برخوردارند و در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و این آمادگی نیز در حال تقویت شدن است.

وی عضویت در یکی از پایگاه‌های بسیج و یا گردان‌های بیت‌المقدس را شرط ثبت‌نام در گردان امام حسین(ع) کاشان اعلام و عنوان کرد: بسیجیان گردان امام حسین(ع) علاوه بر آموزش‌های فرهنگی و بصیرتی در پایگاه‌های بسیج و شجره طیبه صالحین، آموزش‌های عملیاتی و رزمی خود را در این گردان تقویت می‌کنند.  

به گفته وی بعد از انجام فراخوان و برگزاری کلاس‌های تئوری در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، کلاس‌های عملی و اردوهای رزمی و آمادگی دفاعی خود را در گردان امام حسین(ع) سپری می‌کنند.

فرمانده گردان 115 امام حسین(ع) شهرستان کاشان بیان داشت: آموزش‌های تکمیلی گردان سالانه در دو نوبت برگزار می‌شود که این آموزش‌ها به عنوان آموزش مقدماتی خدمت سربازی محسوب می‌شود.

کوهکن گفت: بسیجیانی که در این دوره تکمیلی شرکت دارند، نیازی به آموزش مقدماتی دوران سربازی ندارند و به طور مستقیم وارد خدمت می‌شوند و خدمت مقدس سربازی خود را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: بسیجیانی که این دوره تکمیلی را می‌گذرانند به جای گذراندن خدمت سربازی در مجموعه ارتش و نیروی انتظامی، خدمت سربازی خود را در سپاه می‌گذرانند و این امتیاز بزرگی برای بسیجیان است که دوران خدمت خود را در زادگاه خود سپری کنند.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول