اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز

دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس گناباد افتتاح شد

افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس گناباد بعد از ظهر امروز با حضور مسئولین و اقشار مختلف هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.

دوازدهمین جشنواره فیلم و عکس گناباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد محمد برادران بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره به مدت دو روز در سالن ارشاد گناباد برگزار شده و استفاده از برنامه‌های جشنواره برای عموم مردم رایگان است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران گناباد گفت: برگزاری کارگاه تخصصی عکس با حضور اساتید عکاسی از مشهد، برگزاری نمایشگاه عکس‌های منتخب در حاشیه جشنواره و نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره‌های تهران و گناباد و نقد و بررسی فیلم‌های بخش مسابقه از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

وی بیان داشت: جوانان هنرمند گنابادی ظرفیت زیادی برای فیلمسازی دارند و موفقیت‌های این جوانان و نوجوانان در مسابقات ملی و بین‌المللی حکایت از این امر دارد.

برادران گفت: امید است که مردم شهرستان با استقبال از این‌گونه جشنواره‌ها در دادن انگیزه و روحیه به این افراد برای کسب موفقیت‌های بیشتر سهیم باشند.

وی بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز پنج‌شنبه این هفته در سالن ارشاد برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند ضمن استفاده از برنامه‌های جشنواره پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/2202/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول