اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار خبر داد

آغاز اجرای طرح نظارتی بازار شب عید در بیجار/تهیه 70 تن میوه شب عید

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار از آغاز طرح نظارتی بازار از 15 اسفند ماه 92 تا 15 فروردین 93 خبر داد و گفت: بیش از 70 تن میوه شب عید در بیجار توزیع خواهد شد.

آغاز اجرای طرح نظارتی بازار  شب عید در بیجار/تهیه 70 تن میوه شب عید

فرهاد صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، از توزیع 70 تن میوه  در نیمه دوم اسفند ماه مورد نیاز شب عید شهروندان بیجاری خبر داد و گفت: 45 تن پرتقال و 30 تن سیب بر اساس نیاز مردم از نیمه دوم اسفندماه توزیع می‌شود.

وی در ادامه از آغاز طرح نظارتی بر بازار شب عید و ایام نوروز باهدف جلوگیری از هر گونه تخلف و گرانفروشی کالاهای پر مصرف خبر داد.

صفری از اجرای طرح فروش فوق‌العاده و توزیع کالاهای اساسی مانند برنج و گوشت منجمد در 20 واحد صنفی بیجار خبر داد و گفت: امید است شهروندان با رضایت کامل کالاهای اساسی خود را تهیه کرده و ما را در مشارکت و برخورد و شناسایی با واحدهای متخلف یاری رسانند.

برپایی نمایشگاه بهاره در بیجار

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار در ادامه از برپایی نمایشگاه‌های بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای اساسی خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره تا چند روز آینده با همکاری و کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی بر پا خواهد شد و تمام توان خود را در راستای توزیع کالاهای اساسی و پر مصرف شهروندان به کار گیریم.

صفری با تأکید بر توزیع کالاهای با کیفیت در نمایشگاه بهاره بیان داشت: مواد غذایی و برخی از اقلام ضروری حدود 10 الی  15 درصد تخفیف و کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهروندان بیجاری می‌توانند بخش مهمی از نیازهای خود را از قبیل پوشاک، خشکبار و فرآورده‌های لبنی و غیره را  از این طریق تامین کنند.

وجود 3600 واحد صنفی در بیجار

صفری از وجود 3 هزار و 600 واحد صنفی در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: این تعداد در سال آینده به 4 هزار  واحد خواهد رسید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بیجار بر رسیدگی به مشکلات واحدهای صنفی به طور کارشناسی شده و اصولی تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بازاریان و کسبه بیجار، عنوان کرد: بالا بودن عوارض کسب و پیشه، نبود شهرک صنفی، معضل و مشکلات مربوط به محل جمعه بازار و عرضه کالا توسط خودروهای غیربومی را از مهم‌ترین مشکلات بازاریان و کسبه این شهرستان عنوان کرد.

رییس اداره صنعت، تجارت و معدن بیجار با انتقاد از دستفروشان غیربومی در جمعه بازار بیجار، خواستار برخورد با آنها توسط ادارات مربوطه شد.

صفری در پایان با اشاره به روند خوب توزیع کالا در بیجار بیان کرد: زمان توزیع سبد کالا تا کنون 12 هزار و 500 خانوار بیجاری سبد کالا دریافت کرده‌اند و در این راستا هیچ مشکلی تا کنون وجود نداشته است.

انتهای پیام/79015/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول