اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

تعریض جاده ناصرآباد قزوین در حال انجام است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: تعریض جاده ناصرآباد با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال اجرا است.

تعریض جاده ناصرآباد قزوین در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین کیومرث فدایی‌فر اظهار داشت: مطابق با نقشه‌های تفکیکی شهرک دانش، خیابانی با عرض مقطع 24 متر در حال اجرا است و سه لایه زیرسازی و خاکبرداری مرحله دوم آن از خیابان نجفی تا پل ناصرآباد انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که عملیات اجرایی روی پل نیز به اتمام رسیده است، اظهار داشت: خاکبرداری، اجرای فونداسیون، دیوار سنگی، نشیمن‌های بتنی و دال عرشه پل از جمله اقدامات عمرانی صورت گرفته توسط شهرداری این منطقه است.

فدایی‌فر با بیان این مطلب که جدول‌گذاری این جاده نیز اجرا شده است، گفت: ضلع شرقی، غربی و ریفوژ میانی این جاده، حدفاصل خیابان نجفی تا فرهنگ به طول یک هزار و 100 متر به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: قسمت‌هایی از جاده که در اثر بارش‌های زمستانی تخریب شده بود، لجن‌زدایی و ترمیم شده و خاکبرداری فاز سوم این جاده در حال انجام است.

فدایی‌فر در پایان یادآور شد: جدول‌گذاری برخی از کوچه‌های شهرک دانش نیز به طول سه هزار متر به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/2667/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول