اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین:

خیمه‌های معرفت در قزوین میزبان مسافران نوروزی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام نوروز 93 خبر داد.

خیمه‌های معرفت در قزوین میزبان مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: این طرح از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: در خیمه‌های معرفت، غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی، مشاوره برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان، کودکان با عنوان «قرآن بخوان، جایزه بگیر و نقاشی»، «همه واقف باشیم» و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی غرفه حجاب و عفاف در این مکان‌های مقدس خبر داد و گفت: در این غرفه به آسیب‌های اجتماعی حجاب نامناسب، تحکیم بنیان‌های خانواده مرتبط با حجاب، نقش حجاب در روابط اجتماعی و شخصی، معرفی حجاب کامل بانوان در مجالس عمومی، موضوع حجاب در آیات و روایات و دین اسلام و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با موضوع حجاب پرداخته می‌شود.

نوروزی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، ارسال بلوتوث‌های دینی، اجرای برنامه‌های ویژه پنجشنبه آخر سال و آغاز سال 93 و ایام فاطمیه (س) از مهم‌ترین برنامه‌ها در بقاع متبرکه امامزادگان قزوین است.

وی هدف از برپایی خیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معرفت را آشنایی اقشار مختلف مردم با سیره زندگانی، اجتماعی و فردی امامان معصوم و امامزادگان و ابعاد مختلف دین اسلام در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج وقف ذکر کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: این خیمه در امامزادگان شاخص استان قزوین برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: همچنین طرح آرامش بهاری در سال 93 در 90 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول