اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زابل:

بسیجیان عرصه تعلیم و تربیت باید در سیاست اقتصاد مقاومتی پیشگام‌ باشند

فرمانده سپاه زابل گفت: بسیجیان وپیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت در زمینه گفتمان ولایت در موضوع اقتصاد مقاومتی باید پیشگام باشند.

بسیجیان عرصه تعلیم و تربیت باید در سیاست اقتصاد مقاومتی پیشگام‌ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سرهنگ محمد ناظری در دوره ‌آموزشی ارتقا عضویت بسیجیان فعال به کادر که در سپاه زابل  با حضور فرماندار و مسئولان زابل برگزار شد اظهار داشت: ‌بسیجیان و پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت در زمینه گفتمان ولایت در موضوع اقتصاد مقاومتی باید پیشگام باشند.

فرماندار زابل در ادامه افزود: ‌بسیجیان بهترین افراد در جهت تداوم بخشیدن به فرهنگ اسلامی هستند وافتخار همه ما این است که بتوانیم به عنوان یک بسیجی گامی در راستای تحقق گفتمان ولایت در سطح جامعه برداریم‌.

هوشنگ ناظری بیان داشت: بسیجیان افرادی مطلع، آگاه و با بصیرت هستند که با آگاهی و بصیرت اخبار را رصد می کنند و شرایط را در سطح بین المللی و ملی و منطقه ای خاص می دانند.

در ادامه مسئول معاونت تعلیم وتربیت سپاه زابل اظهار داشت: این نهمین دوره آموزش بسیجیان فعال به کادر است که در سال 92 در سپاه زابل برگزار می شود‌.

وی افزود: در این دوره تعداد 150 نفر از خواهران و برداران بسیجی از اقشار مختلف بسیج فرهنگیان‌، بسیج ادرات و بسیج پیشکسوتان به مدت 3 روز 18 ساعت آموزشی را  طی می‌کنند‌.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود 1205نفر از اقشار مختلف بسیج در این دوره شرکت کردند بیان داشت: در این دوره آموزشی از اساتید و مربیان برجسته استفاده شده است.

وی تصریح کرد:  در این دوره  آموزشی دروس، اخلاق اسلامی، شاخصه های اقدام ایثارگرانه، تربیت محوری در ماموریت ها و برنامه‌های بسیج، شیوه های نظم دهی وانسجام بخشی، الویت های جذب وشیوه های عمومی بسیج، حفاظت اطلاعات، بصیرت بخشی، فرایند تعلیم وتربیت در بسیج، شیوه های تعامل وارتباط سازنده وآشنایی با بسیج تدریس خواهد شد.

نکویی یاداور شد: افراد شرکت کننده پس از مصاحبه واحراز شاخصه های کادر بسیج توسط سرگروه وبرگزاری کمیسیون مربوطه وتاییدحفاظت وحوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زابل به این دوره معرفی شده اند.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول