اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سعیدی در رزمایش «الی بیت المقدس»‌‌:

دلاورمردی‌های بسیجیان دشمنان را ‌به وحشت انداخته/ آمادگی بسیج برای دفاع از کشور‌

امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجیان در خط ولایت استوار و ثابت‌قدم هستند گفت: امروز با وجود هجمه‌های گسترده به نظام اسلامی شاهد هستیم که دلاورمردی‌های بسیجیان دشمنان را در آن سوی دنیا به وحشت انداخته است.

دلاورمردی‌های بسیجیان دشمنان را ‌به وحشت انداخته/ آمادگی بسیج برای دفاع از کشور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس که در ستاد سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیجیان همچنان با قدرت و صلابت در مسیر دفاع از انقلاب و پیروی از ولایت ایستاده‌اند تاکید کرد: بسیج همیشه و در همه شرایط آماده دفاع از نظام و پیروی از رهبری است.

وی با اشاره به اینکه روح امام و شهیدان دعاگوی بسیجیان است تصریح کرد: بسیجیان باید با تقویت خود در مسیر تحقق حکومت ایده آل به رهبری حضرت ولیعصر(عج) حرکت کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه عشق، محبت و فداکاری از پایه‌های بسیج است تاکید کرد: فداکاری بسیجیان زمینه ساز دولت حق و عدالت مهدوی است.

وی ادامه داد: امروز با وجود هجمه‌های گسترده به نظام اسلامی شاهد هستیم که دلاورمردی‌های بسیجیان دشمنان را در آنسوی دنیا به وحشت انداخته است.

سعیدی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی استکبار و ظلم را ریشه‌کن خواهد کرد افزود: نهال بسیج ریشه در خاک در حکومت اسلامی دارد و به همین دلیل است که شاهدیم دشمنان نظام و انقلاب هر روز سخن پراکنی کرده و صبحت از جنگ نظامی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجیان همیشه سرزنده و آماده دفاع از کشور هستند تاکید کرد: بسیج یاور ولایت و مدافع امام عصر(عج) بوده است و امام و رهبری و حضرت ولیعصر(عج) پشتیبان بسیجیان هستند.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول