اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تاکستان:

هنرمند ارزشی اعتلای نظام را دنبال می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تاکستان گفت: هنرمند ارزشی اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کند.

هنرمند ارزشی اعتلای نظام را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، مسلم لطفی‌زاده پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان قزوین به میزبانی سپاه ناحیه تاکستان اظهار داشت: هنر متعالی همواره در خدمت جامعه اسلامی است و انقلاب اسلامی با ورود به عرصه هنر این عرصه را گسترش داده و فهم هنر را آسان‌تر کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان ادامه داد: کسانی که در عرصه هنر به کار و تلاش مشغول هستند باید بدانند که این جایگاه بسیار رفیع و حائز اهمیت است، بنابراین کار در این میدان باید معطوف به جنگ نرم و آشناسازی با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی بهای فراوانی را به هنر و هنرمند داده است، ادامه داد: دیکته فشار و زور در جوامع استکباری بر روی طیف هنر و هنرمند تا آنجایی است که امروز آثار و تولیدات غربی بر مبنای مبارزه با آیین‌ها و سنن اسلامی ساخته و انتشار می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان ادامه داد: امروز از مهمترین ابزارهایی که می‌توان با آن باورهای خود را در جامعه نشر داد ابزار فرهنگ و زبان رسای هنر است.

وی بیان کرد: توجه به این مهم می‌تواند هنجارها را در متن جامعه بازشناسی کرده و خطرات فرهنگی دشمن را به بهترین زبان به نسل کنونی بازگو کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه احکام مسلم دینی همواره توسط فیلم‌ها و آثار غربی در طول سال‌های گذشته و امروز زیر سئوال برده می‌شود، ادامه داد: بسیج هنرمندان با توجه به نقش اثرگذار خود باید در مقابله با این حرکت‌ها دست به اقداماتی بزند که فرصت‌های جدید را به وجود آورد.

لطفی‌زاده با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد فرصت‌های جدید استفاده کرد، ادامه داد: در حال حاضر در فضای هنری نیازمند فرصت‌سازی هستیم و شناخت دقیق و صحیح از هنر و بازشناسی ظرفیت‌ها و زمینه‌ها بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: هنرمندان در این عرصه باید پایبند به اصول و مبانی بوده و در این راستا گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت ارزشی و اعتقادی است که تا به امروز با انواع خطرات از جنس ضد ارزش‌ها و اعتقادها روبرو بوده است.

لطفی‌زاده عنوان کرد: جدای از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی همواره از زمان شکل‌گیری با یک جنگ فرهنگی روبرو بوده است که این حرکت و هجمه عظیم از سوی دشمنان به این نظام تحمیل شده است و امروز باید میراث‌دار و حافظ مکتب استقلال و امنیت باشیم.

انتهای پیام/77005/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول