اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرروش تاکستان

جشنواره سرود «بچه شیعه» در تاکستان برگزار شد

معاون آموزش و پرروش تاکستان گفت: چهارمین جشنواره سرود بچه شیعه ویژه خردسالان پیش دبستانی با رقابت 23 گروه 20 نفری در مجموع با شرکت 460 خردسال برگزار شد.

جشنواره سرود «بچه شیعه» در تاکستان برگزار شد

علی طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با گرامیداشت روز امور تربیتی مدارس، اظهار داشت: تربیت مقوله‌ای است که با همت و تلاش مضاعف فرهنگیان تحقق می‌یابد و کسانی که در عرصه تربیت اسلامی فعالیت دارند باید با تأسی به شهیدان رجایی و باهنر سعی کنند تا در مسیر آنان ثابت قدم بمانند.

معاون آموزش و پرورش تاکستان با بیان اینکه رشد و تعالی دانش‌آموزان با امور تربیتی امکان پذیر است، ادامه داد: ایجاد بسترهای مناسب رشد و تربیت با الگودهی مناسب و تشویق دانش‌‌آموزان در مدارس به امور فردی و عبادی امکان پذیر است.

این مسئول با اشاره به اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری و اقامه نماز تصریح کرد: این دوره از مسابقات با افزایش رشد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته همراه بوده است و در سال جاری در رشته‌های احکام، قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و انشا نماز در سطح منطقه 657 نفر شرکت کردند.

طاهرخانی بیان کرد: همچنین در مسابقات فرهنگی و هنری شامل رشته‌های سرود در سه مقطع، تئاتر، هنرهای تجسمی، شعر، داستان و همچنین نمایشنامه‌نویسی در مجموع یک هزار و 780 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نوع خود کم سابقه است.

وی بیان کرد: چهارمین جشنواره سرود بچه شیعه ویژه خردسالان پیش دبستانی نیز با رقابت 23 گروه 20 نفری در مجموع با شرکت 460 خردسال برگزار شده است که با توجه به تأثیرگذاری این سرود در فضایی معنوی و معرفتی با حضور اولیای خردسالان و تشویق حاضران برگزار شده است.

معاون آموزش و پرروش تاکستان بیان کرد: این جشنواره در چهارمین سال پیاپی در شهرستان تاکستان بین نونهالان پیش دبستانی برگزار شده است.

انتهای پیام/77005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول