اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان خبر داد

شرکت 9400 نفر در مسابقات مکتوب کتابخانه‌های عمومی زنجان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 9 هزار و 400 نفر در مسابقات مکتوب کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان شرکت کرده‌اند.

شرکت 9400 نفر در مسابقات مکتوب کتابخانه‌های عمومی زنجان

سیروس نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌کند.

وی به فعالیت‌ها و اقدامات کتابخانه‌های عمومی از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: نمایه مقالات تحت وب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان راه اندازی شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان برگزاری مسابقه ورزشی ویژه همکاران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: جشن انقلاب در کتابخانه عمومی سعدی شهر «نیک پی» برگزار شده است.

* تردد کتاب رسان سیار در سطح شهرستان زنجان

این مسئول تردد کتاب رسان سیار در سطح شهر و حضور در مدارس مختلف از جمله آموزشگاه علامه حلی و همین طور روستاهای فاقد کتابخانه زنجان را از دیگر برنامه‌های اداره اعلام کرد.

نعمتی با اشاره به اینکه ویژه برنامه دهه فجر در کتابخانه عمومی تربیت شهر «ارمغان خانه» برگزار شده، تصریح کرد: مسابقات مختلف کتابخوانی به صورت مکتوب و آنلاین ویژه اقشار مختلف در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات شامل خلاصه نویسی کتاب ویژه زندانیان و مددجویان، دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان، مسابقه روزنامه کتاب، جدول کتابشناسی ویژه عموم مخاطبان، خلاصه نویسی کتاب ویژه زنان و مادران خانه دار، مسابقه ویژه کتابخوانی برای کتابداران و... است.

* برگزاری 297 مسابقه مختلف کتابخوانی در سطح شهرستان زنجان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 297 مسابقه مختلف کتابخوانی در سطح شهرستان برگزار شده، ادامه داد: از این تعداد 242 مسابقه آنلاین و تعداد 55 مسابقه مکتوب بوده است.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات به صورت ماهانه برای اقشار مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی، دبیرستان، دانشجویان، مادران و زنان خانه‌دار، سربازان، اصناف، نقاشی ویژه کودکان، مددجویان، زندانیان، سربازان و عموم مردم برگزار شده است.

نعمتی به تعداد افراد شرکت کننده در مسابقات مکتوب اشاره کرد و متذکر شد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 9 هزار و 400 نفر در مسابقات مکتوب اداره شهرستان زنجان شرکت کرده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه اقشار جامعه می‌توانند با حضور در کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اقشار مختلف جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول