اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

زمینه رفاه حال مسافران نوروزی استان البرز فراهم شود

شهردار کرج گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که همه امکانات رفاهی برای مسافران این استان فراهم شود.

زمینه رفاه حال مسافران نوروزی استان البرز فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری کرج اظهار کرد: در این راستا شهرداری در مناطق 12گانه خود از تمام امکانات به منظور ارائه این خدمات استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه عید نوروز تأکید کرد: شهرداری کرج بسترهای حضور مسافران را ایجاد کرده است؛ در این راستا همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور جایگاه اسکان و استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

ترکاشوند اضافه کرد: شهرداری در تمام ایام سال موظف به ارائه خدمات به مردم است اما در ایام پایانی سال و مناسبت‌های تقویمی این خدمات دو چندان می‌شود.

به گفته وی، رفع سدمعبرها،‌ بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی، اصلاح تابلوهای راهنمایی شهری، ترافیکی و گردشگری، اصلاح و تکمیل گرافیک محیطی، نصب پلاکاردهایی با موضوع رعایت بهداشت عمومی شهری، نظافت و رفع عیوب و نواقص از تمامی تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز، پارک‌های شهر و ... نیز از جمله اقداماتی بوده که تاکنون و در آستانه سال نو در کرج انجام شده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مناطق 12گانه شهرداری کرج آماده ارائه خدمات به مردم در نوروز است، گفت: پاکسازی معابر عمومی و خیابان‌های سطح شهر، سازماندهی فضاهای شهری، بهسازی معابر و سازه‌های شهری از اقداماتی بوده که انجام شده است.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول