اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس‌:

‌مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس فارس بیمه می‌شوند

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس گفت: تمام مسافرانی که در پایگاه اسکان فرهنگیان این استان پذیرش می‌شوند و در مدارس اسکان می‌یابند بیمه حوادث هستند.

‌مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس فارس بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، خدابخش شهبازی اظهار داشت: امسال تمام مدارس کنار جاده اصلی در مسیر مراکز سیاحتی، زیارتی و تفریحی آماده پذیرش مسافران خواهد بود.

وی همچنین از پیش‌بینی 65 پایگاه پذیرش میهمان نوروزی در فارس از سوی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

شهبازی با اشاره به اینکه پایگاه‌ها و کلاس‌های درس برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شده، بیان کرد: یک‌هزار و 960 مدرسه در سطح این استان برای میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی از پیش‌بینی و آماده‌سازی 18 هزار و 300 کلاس درس در سطح این استان برای ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد کلاس 500 کلاس ویژه، 3 هزار و 70 کلاس گروه الف، 7 هزار و 650 کلاس گرو ب و 6هزار و 80 کلاس گروه ج است.

به گفته شهبازی کلاس‌های درس در درجات یک، دو، سه و ویژه تقسیم‌بندی شده‌اند که درجه یک شامل یخچال، تلویزیون، فرش و امکاناتی نظیر حمام در مدرسه است.

وی همچنین بیان کرد: برای کلاس‌های درجه دو یخچال و تلویزیون در راهروها دیده شده و در درجه سه یخچال و امکانات این چنینی در آبدارخانه مدرسه وجود دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه 3 هزار و 650 نفر عوامل اجرایی مسئول فعالیت در این ایام هستند، ابراز داشت: از دهم اسفند ماه جاری رزرو اینترنتی کلاس‌ها در استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

شهبازی گفت: همچنین رزرو اینترنتی باشگاه فرهنگیان نیز از 20 اسفند شروع خواهد شد.

انتهای پیام/‌2448/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول