اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

افراد بازنشسته بر مسند معاونت‌های استانداری کرمانشاه قرار گرفتند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: استاندار کرمانشاه افراد بازنشسته را علی‌رغم مخالفت‌ها، چراغ خاموش به کرسی برخی از معاونت‌های مهم نشانده است.

افراد بازنشسته بر مسند معاونت‌های استانداری کرمانشاه قرار گرفتند

شاهروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استاندار کرمانشاه در انتخاب معاونان دقت لازم، ملاحظات سیاسی یا قومی و علی‌الخصوص توجه به مطالبات مردمی را نداشته‌اند.

احمدی با بیان اینکه معاونان استانداری کرمانشاه به‌عنوان مطالبات مردمی بهتر بود از چهار گوشه استان کرمانشاه انتخاب می‌شدند، افزود: این بهترین روش و تصمیم مدیریتی با چاشنی دانش مدیریتی برای برآورده کردن انتظارات مردم، سیاسیون، احزاب و رسانه‌ها بود.

به گفته وی، این اقدام توسعه متوازن در تمام حوزه‌ها و امورات عمرانی، سیاسی، مدیریت توسعه، برنامه‌ریزی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هم‌زمان با هم پیش می‌برد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: برنامه‌های این‌چنینی ناکارآمد و ناموفق خواهد بود و استاندار کرمانشاه دچار اشتباه فاحشی در انتخاب معاونت‌ها شده که چالش‌ها یکی پس از دیگری برای مدیریت ارشد استان آشکار خواهد شد.

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد: استاندار کرمانشاه افراد بازنشسته را علی‌رغم مخالفت‌ها، چراغ خاموش به کرسی برخی از معاونت‌های مهم نشانده است.

به گفته مدیر مسئول هفته‌نامه فال و تماشا، مدیریت استاندار کرمانشاه باید با علوم و مهندسی دانش، جراحی سیاسی شود و نخستین لازمه مدیریت در دولت تدبیر و امید، اعتدال و توجه ویژه به مطالبات مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه همراهی با دو گروه و تیم پشت پرده برابر حق مردم نیست، متذکر شد: توجه به قیل و قال گروه‌های صاحب نفوذ و اجرای خواسته‌های استانداران پیشین اقدام درستی نخواهد بود.

انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول