اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان زنجان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان زنجان خبر داد.

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با ایام نوروز در بقاع متبرکه استان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها طرح آرامش بهاری است، اضافه کرد: این طرح سه روز قبل از تحویل سال نو آغاز و تا 17 فروردین ادامه پیدا می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان استان اذعان داشت: در این خیمه‌ها غرفه‌های پاسخ گویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی، مشاوره برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان، غرفه کودکان دایر می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور روحانیون در غرفه‌های مشاوره دینی این اداره کل افزود: مردم استان می‌توانند شبهات دینی خود را با مراجعه به غرفه‌های این اداره کل برطرف کنند.

باقری همچنین به اقامه نماز در جوار امامزادگان استان اذعان داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود امسال در ایام نوروز در 12 امامزاده استان نماز به صورت جماعت در نوبت نماز صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء اقامه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در ایام نوروز هشت بقعه امامزاده استان زائرپذیر خواهند بود، بیان کرد: در این بقاع خدمات مختلفی به زائران ارائه می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین به برگزاری مراسم تحویل سال نو در بقاع  6 امامزاده استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تلاوت قرآن، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این امامزاده‌ها اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، امسال طرح آرامش بهاری در بقاع 36 امامزاده استان زنجان در شهرستان‌های مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول