اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

پیگیر احداث نمایشگاه بین‌المللی دائمی در استان البرز هستیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از پیگیری جدی برای احداث نمایشگاه بین‌المللی دائمی در این استان خبر داد.

پیگیر احداث نمایشگاه بین‌المللی دائمی در استان البرز هستیم

ایرج موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد که اگر با نگاه علمی و کارشناسی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را نداشته باشیم، با آسیب روبه‌رو می‌شویم.

وی تصریح کرد: در همین راستا رهبری معظم انقلاب اسلامی طی روزهای اخیر سیاست‌های جامع و کامل اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند و باید تلاش کنیم که این سیاست‌ها به درستی در کشور و به ویژه استان البرز اجرایی شود.

این مسئول ادامه داد: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت،‌ تولید و کشاورزی داخلی و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای معرفی این تولیدات به کشورهای خارجی است.

موفق اضافه کرد: استان البرز دارای استعدادها و ظرفیت‌های متعدد و خوبی در حوزه صنعتی و کشاورزی بوده و لازم است با حمایت ویژه از صنعت‌گران و کشاورزان استان زمینه دستیابی به توسعه پایدار در این بخش فراهم شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های اقتصادی لازم به ویژه در بخش معرفی و عرضه مناسب تولیدات صنعتی و کشاورزی استان البرز فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای اجرای برنامه‌های فوق چه اقداماتی در این استان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما احداث نمایشگاه دائمی بین‌المللی در البرز است.

موفق افزود: ساخت و بهره‌مندی از این نمایشگاه با توجه به تولیدات استان و همچنین وجود منطقه آزاد پیام و فعالیت فرودگاه این منطقه به طور قطع نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و کشور ایفا می‌کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه احداث نمایشگاه بین‌المللی دائمی استان البرز در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: مقدمات طرح فوق فراهم شده است و به صورت جدی و ویژه اجرای آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تاکید بر اینکه ساخت نمایشگاه دائمی استان نیاز به اعتبارات و عزم ویژه دارد، افزود: در تلاش هستیم تا مکانی مناسب و دارای امکانات مطلوب را برای این منظور تدارک ببینیم و نمایشگاه در مکانی احداث شود که مردم و صنعتگران به آن دسترسی داشته باشند.

موفق در پایان گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تعاملات بین دستگاهی، هر چه سریع‌تر مراحل اجرایی این طرح آغاز شود.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول