اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد

تبدیل آبگرم خلیل‌آباد به منطقه گردشگری و تفریحی

فرماندار خلیل‌آباد لزوم توجه به فضاهای گردشگری را در شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: آبگرم خلیل‌آباد می‌تواند به یک منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل شود.

تبدیل آبگرم خلیل‌آباد به منطقه گردشگری و تفریحی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی اصغر مرادزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ادعای حل مشکلات و رسیدگی به همه امور مردم را ندارم، اظهار کرد: شهرستان خلیل‌آباد هنوز هم جای کار دارد با این حال با توجه به اعتبارات شهرستان به نیازهای مردم پاسخگو بوده‌ایم.

وی نیاز شهرستان به داشتن استخر شنا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در شهرستان خلیل‌آباد تعداد پنج باب سالن ورزشی وجود دارد که از لحاظ فضای ورزشی با داشتن 110 متر مربع سرانه برای هر نفر در شهرستان مشکل و کمبودی نداریم.

مرادزاده لزوم توجه به فضاهای گردشگری را در شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: آبگرم خلیل‌آباد می‌تواند به یک منطقه گردشگری و تفریحی تبدیل شود.

فرماندار خلیل آباد ساخت 500 واحد بارگاه بهداشتی (خانه باغ انگور) از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در شهرستان را یک اقدام بزرگ دانست که بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در اختبار آنان گذاشته شده است.

وی از ساخت کارخانجاتی در راستای تولید محصولات شهرستان تأکید کرد و از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری خواست از کمک شهرستان برخوردار شوند.

به گفته مرادزاده این شهرستان دارای جمعیتی 50 هزار نفری است که 80 درصد مردم به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول