اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

500 ایثارگر گلستان اهل‎سنت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه 500 ایثارگر گلستان اهل‎سنت هستند، گفت: استان گلستان 17 هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر دارد.

500 ایثارگر گلستان اهل‎سنت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد جهانی صبح امروز در جمع ایثارگران و خانواده‎های معظم شهدای استان گلستان اظهار داشت: 500 ایثارگر گلستان متعلق به جامعه اهل‎سنت است.

وی با بیان اینکه استان گلستان نگینی از اقوام مختلف است، تصریح کرد: وحدت یکی از مولفه‎های پیروزی انقلاب اسلامی است و ایثارگران در صحنه عمل این همت و تلاش را از خود نشان دادند.

جهانی تشکیل بنیاد شهید را در سایه حرکت و درایت امام راحل عنوان کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان یادآور شد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‎ای را در حدود 12 سال پیش تصویب کرد مبنی بر اینکه 22 اسفند به عنوان روز شهید نامگذاری شود که این مصوبه اکنون به مرحله اجرا رسید.

وی با بیان اینکه برای نخستین‎بار همایش تجلیل از ایثار و شهادت در گلستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال آینده برگزاری همایش ایثار و شهادت به طور گسترده‎تری در گلستان انجام خواهد شد.

استان مجازی مطالبات جامعه ایثارگری را پاسخگو باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان؛ توسعه فضای مجازی را پشتوانه سازمان الکترونیک خواند و افزود: در حال حاضر تعداد 220 هزار سند شهدای گلستان دیجیتالی شده تا به نسل آینده منتقل شود.

جهانی بیان داشت: بسترهای فراهم شده در استان مجازی باید مطالبات جامعه ایثارگری را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه تکریم جامعه ایثارگری در دستگاه‎های اجرایی مورد توجه ویژه قرار دارد، گفت: هر ساله در قالب طرح سپاس از خانواده‎های ایثارگر سرکشی می‎شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه مطالبات ایثارگران معوق مانده است، خاطرنشان کرد: در مدت کوتاهی از روی کار آمدن دولت جدید بخشی از مطالبات حل شد، برای مطالبات فرهنگی باید اتاق فکر ایثارگران تشکیل شود.

جهانی با اشاره به اینکه ظرفیت‎های جامعه ایثارگری به معنای واقعی دیده نشده است، گفت: باید ایثارگران توانمند مورد توجه قرار بگیرند، با توجه به ظرفیت خوبی که در گلستان وجود دارد امید است که مطالبات مردمی و ایثارگران به سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/83001/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول