اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آبفای رامهرمز خبر داد

افزایش تولید آب آشامیدنی در رامهرمز

رئیس اداره آبفای رامهرمز گفت: با حفر چاه‌های جدید، تولید آب آشامیدنی در این شهر افزایش یافت.

افزایش تولید آب آشامیدنی در رامهرمز

علی درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در سیستم آب رسانی شهر رامهرمز وجود داشت طی یک سال گذشته توانستیم نسبت به بهسازی و کاهش آمار شکستگی‌ها اقدامات موثری را به عمل آوریم.

وی ادامه داد: در سال جاری دو حلقه چاه جدید وارد مدار کردیم و توانستیم ظرفیت تولید آب را در رامهرمز به 8 هزار و 600 متر مکعب افزایش دهیم.

رئیس اداره آبفای رامهرمز تصریح کرد: به واسطه فعال شدن چاه‌های جدید، دریافت آب از تاسیسات نمره یک را به طورکلی قطع کردیم و مخزن 16 هزار متر مکعبی سرطا، از چاه‌های موجود در رامهرمز تغذیه شده است.

وی افزود: با نگاه ویژه‌ای که مدیر کل آبفای استان نسبت به رامهرمز دارد امیدواریم تصفیه‌خانه آب رامهرمز که طرح مطالعاتی آن به اتمام رسیده به‌زودی وارد مرحله مناقصه شود.

درویشی همچنین گفت: تلمبه‌خانه کوی آخوند که از سال 85 کلنگ‌زنی شده بود به همت کارکنان اداره بهره‌برداری، به مرحله نهایی رسیده که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 25 هزار مشترک آب داریم و انتظار می‌رود تعداد مشترکین تا پایان سال به نسبت قابل توجهی بالا برود.

رئیس اداره آبفای رامهرمز اضافه کرد: در حال حاضر 14 حلقه چاه فعال، عملیات آب رسانی و تامین آب را انجام می‌دهند و روزانه بیش از 40 هزار متر مکعب آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

درویشی در پایان گفت: با توجه به سیستم فرسوده و قدیمی توزیع آب رامهرمز انتظار می‌رود با حمایت استان و همکاری مردم با تامین اعتبار اصطلاح شبکه، نصب شیر فلکه و نوسازی شبکه آب این شهر اقدام اساسی را به عمل آوریم.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول