اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران:

ستاد راهیان نور مازندران میزبان جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» ‌‌شد

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور به میزبانی ستاد راهیان نور مازندران برگزار می‌شود.

ستاد راهیان نور مازندران میزبان جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» ‌‌شد

به گزارش بخش دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، قاسم هاشمی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های فرهنگی در کنار حرکت عظیم اردوهای راهیان نور، از مهم‌ترین اقدامات ستاد راهیان نور بوده است.

وی از برگزاری «جشنواره ره‌آورد سرزمین نور» به میزبانی ستاد راهیان نور مازندران خبر داد و بیان داشت: این برنامه در روز پنج شنبه، 22 اسفند با اجرای مجری توانمند مازندرانی حمید ملک‌محمودی و سیدجواد هاشمی به روی آنتن می‌رود.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران بیان داشت: این برنامه که با همت سازمان بسیج رسانه و قرارگاه راهیان نور ترتیب داده شده است، به میزبانی 10 استان برگزار می‌شود که مازندران یکی از این میزبان‌ها است.

هاشمی از پخش این برنامه به صورت زنده از شبکه یک سیما به مدت یک ساعت و شبکه چهار سیما به طور کامل خبر داد و اذعان داشت: بازپخش کامل این برنامه فردای آن روز از شبکه‌های یک، دو و سه پخش می‌شود.

وی در پایان از حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران کل و مسئولان استان در این برنامه خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت بومی و محلی بودن در مجموعه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86020/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول