اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیله‌سوار:

اقتصاد مقاومتی تضمین‌کننده استقلال ایران است

امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه برای همه مسئولان می‌تواند تضمین‌ کننده استقلال کشور در همه جهات باشد.

اقتصاد مقاومتی تضمین‌کننده استقلال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام احدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در تبیین و تشریح سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نشان می‌دهد که همچنان نتوانستیم از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده کرده و بهره ببریم.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید در اجرای این سیاست کارآمد و علاج‌بخش دست به دست هم دهند و با جدیت در این مسیر گام بردارند چرا که امروز کشورهای غربی به هر شکل ممکن سعی می‌کنند تا با تهدید و تحریم ایران اقتصاد ما را متزلزل نشان دهند.

احدی از اقتصاد مقاومتی به عنوان کلید گشایش بسیاری از نارسایی‌ها در کشور یاد کرد و ادامه داد: دولت خدمتگزار باید بیش از گذشته به توانمندی‌های داخلی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه کند و اجازه ندهد ظرفیت‌های داخل کشور به بطالت برود.

این مسئول در ادامه سخنان خود نزدیکی سال جدید و آغاز سال 93 را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این ایام پایانی سال باید اعمال و رفتار خود را مورد رسیدگی قرار دهیم و از گناهان و معاصی توبه کنیم و برای سال آینده نیز با یک برنامه‌ریزی درست و عزم راسخ حرکتی مستمر داشته باشیم.

وی روزهای چهارشنبه آخر سال را که عده‌ای سعی می‌کنند آرامش جامعه را مختل کرده و ناامن کنند، اضافه کرد: ‌با توجه به تقارن ایام فاطمیه با این روزها بهتر است دست از بدعت‌های غلط و آتش‌افروزی‌های بیجا برداریم و بکوشیم حرمت و عظمت ایام فاطمیه بیشتر از این حفظ شود.

امام جمعه موقت بیله‌سوار از خانواده‌ها خواست تا مراقب فرزندان خود در روزهای پایانی سال به ویژه جشن‌های چهارشنبه‌سوری باشند تا استفاده از مواد محترقه و منفجره آسیب روحی و جسمی به بار نیاورد.

احدی، پاسداشت ایام فاطمیه و ضرورت الگوگیری از زندگی بزرگ بانوی اسلام را یادآور شد و گفت: همه باید حرمت این ایام را بیش از گذشته حفظ کنیم و برای زندگی سالم خود تلاش کنیم تا از سیره و سلوک حضرت زهرا (س) الگوبرداری شایسته انجام شود.

وی با برشمردن برجستگی‌های زندگی بانوی فداکار اسلام و اسوه عفاف و حجاب حضرت زهرا (س) افزود: آن حضرت با مجاهدت بی‌نظیر خود سعی کرد تا روحیه دین‌مداری را توسعه داده و ترویج کند و بیش از گذشته امت را از آسیب‌ها و نگرانی‌ها در امان نگه دارد.

انتهای پیام/62007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول