اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ایلام خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد کاروند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح هر ساله در بقاع متبرکه استان ایلام اجرایی و محقق می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: امسال نیز این طرح با برنامه‌های منسجمی که از سوی مسئولان و کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تدوین شده اجرایی و محقق می‌شود. 

وی ادامه داد: این طرح در قالب اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برپایی خیمه‌های معرفت کار و فعالیت خود را از ابتدای سال جدید تا ابتدای ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شروع می‌کند و پس از آن در قالب اجرای سوگواره یاس نبوی فعالیت‌های خود را در بقاع متبرکه استمرار می‌بخشد.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه استان ایلام دارای شرایط ویژه‌ای بوده که وجود مرز بین‌المللی مهران و تردد زوار به عتبات عالیات بر ویژگی‌های منحصر به فرد استان افزوده است.

کاروند تصریح کرد: در ایام و تعطیلات نوروز و حتی دیگر فصول سال دیده شده که زائران خارجی نیز از بقاع متبرکه استان بازدید کرده و زیارت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سال گذشته بخشی از زوار پاکستانی در امامزاده علی صالح (ع) برای چند روزی سکنی گزیده و به زیارت می‌پرداختند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی با ویژه برنامه‌های فرهنگی که از قبل تدارک دیده است به استقبال زوار، مسافران، گردشگران داخلی و خارجی می‌رود.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول