اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله طبرسی و استاندار مازندران

مراسم تحویل سال ‌نو در بارگاه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود

مراسم تحویل سال ‌نو با حضور آیت‌الله طبرسی و استاندار مازندران در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.

مراسم تحویل سال ‌نو در بارگاه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مراسم تحویل سال نو امسال همزمان با سراسر کشور در امامزاده عباس (ع) ساری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

آیین تحویل سال‌ نو در قالب طرح آرامش بهاری در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برپا می‌شود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح آرامش بهاری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: مراسم تحویل سال ‌نو در 250 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران اجرایی می‌شود.

محمدحسین فاضلی با بیان اینکه آیین تحویل سال‌ نو به صورت استانی در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود، افزود: آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان، ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران و حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم حضور دارند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر آیین تحویل سال‌نو از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معزز شهدا و مردم ولایتمدار مازندران برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به برپایی سفره هفت‌سین فاطمی در امامزاده عباس (ع) ساری تصریح کرد: از سفره هفت‌سین فاطمی با حضور آیت‌الله طبرسی و استاندار مازندران رونمایی می‌شود.

فاضلی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری برای چهارمین سال متوالی در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله حدود صدها نفر از شهروندان مازندرانی برای آغاز سال ‌نو در امامزاده عباس (ع) ساری حضور پیدا می‌کنند، گفت: با توجه به استقرار مسافران نوروزی در امامزاده عباس (ع) ساری انتظار می‌رود برنامه تحویل سال ‌نو امسال با حضور چشمگیر مردم علوی ساری برگزار شود.

انتهای پیام/86003/ز30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول