اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس ‎راه گلستان اعلام کرد

محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده‎های گلستان

رئیس پلیس‎ راه استان گلستان محدودیت ترافیکی تردد خودروهای سنگین در جاده‎های این استان را اعلام کرد.

محدودیت تردد خودروهای سنگین در جاده‎های گلستان

علیرضا قدمی بعد از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان با تبریک حلول سال 1393 و آرزوی سلامتی برای مردم ایران اسلامی و به‌ویژه استان گلستان در خصوص وضعیت راه‎های استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی جاده‎های استان گلستان نیمه‎سنگین و روان است.

وی ادامه داد: محدودیت حرکت کامیون و تریلی به جز خودروهای حامل مواد فاسدشدنی و سوخت از امروز تا ساعت 12 فردا (جمعه اول فروردین‎ماه سال 1393) در تمام راه‎های اصلی استان گلستان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‎ راه استان گلستان خاطرنشان کرد: این محدودیت در تاریخ مذکور از 7 صبح تا 12 شب خواهد بود.

قدمی تاکید کرد: مرحله دوم طرح محدودیت ترافیک برای خودروهای سنگین با شرایط ذکر شده از تاریخ 12 تا 16 فروردین‎ماه سال 1393 اجرا خواهد شد.

وی گفت: در طول نوروز 16 ایستگاه پلیس‎ راه، 100 تیم پلیسی با 400 نفر نیرو به مردم و مسافران نوروزی خدمت‎رسانی خواهند کرد.

کنترل جدی پلیس به صورت نامحسوس در جاده‎های گلستان

رئیس پلیس‎ راه استان گلستان با تأکید بر نظارت جدی پلیس‎ راه بر عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی در استان گلستان، عنوان کرد: در کنار حضور 100 تیم پلیسی و 10 تیم نامحسوس در جاده‎های استان گلستان تیم‎های ویژه‎ای از ماموران پلیس‎راه استان به صورت نامحسوس به عنوان مسافر در خودروهای حمل و نقل مسافران مستقر خواهند شد و رفتار رانندگان این وسایل را مورد نظارت جدی و ویژه قرار خواهند داد.

قدمی در پایان بیان کرد: سامانه پیامک 110120 یکی از راه‎های ارتباطی مردم با پلیس در سراسر کشور است که مردم می‎توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رانندگی وسایل نقلیه به‎خصوص وسایل نقلیه عمومی با ارسال پیامک به این سامانه تخلف خودروی مورد نظر را گزارش کنند و پلیس نیز پس از دریافت پیامک، مورد تخلف را به نزدیکترین پاسگاه مربوطه گزارش کرده و رسیدگی به تخلف با جدیت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/83004/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول