اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

59/گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

امکان اسکان مسافران در هر شرایط آب و هوایی در گلستان وجود دارد

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: امکان اسکان مسافران در هر شرایط آب و هوایی در استان گلستان وجود دارد.

امکان اسکان مسافران در هر شرایط آب و هوایی در گلستان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، استان گلستان در این روزها شاهد بارش باران و برف در تمامی نقاط است و با توجه به این وضعیت، اسکان مسافران نوروزی مسئله‎ای مهم و نیازمند تمهیدات ویژه‎ای است.

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان در این خصوص اظهار داشت: با آماده‌سازی هتل‌ها، هتل‎آپارتمان‌ها، مدارس دارای امکانات سرمایشی و گرمایشی و حتی مساجد و حسینیه‎های دارای فضا و امکانات مناسب هماهنگی‎های لازم برای اسکان مسافران در تمام شرایط آب‎ و هوایی اندیشیده شده است.

قربان عباسی ادامه داد: مرکز استان ستاد اسکان فرهنگیان در مدرسه دولتی استرآبادی مستقر است که مسافران نوروزی را راهنمایی و نسبت به اسکان مسافران اقدام خواهد کرد.

عباسی تاکید کرد: این ستاد مخصوص فرهنگیان نیست و تمامی مسافران می‎توانند با مراجعه به این ستاد از راهنمایی‎ها و امکانات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

ستاد اسکان در کمپ‎های ورودی شهر فعال است

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان خاطرنشان کرد: ستاد دیگری در آستانه مبارک امامزاده عبدالله گرگان مستقر است و سالن‎های ورزشی جنب ساختمان سازمان اقتصاد و دارایی در گرگان پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

عباسی تاکید کرد: در ورودی تمامی شهرهای استان کمپ‎های ستاد اسکان مسافران نوروزی فعالیت 24 ساعته دارند و مسافران می‎توانند برای اخذ راهنمایی و اقدامات اسکان خود به این کمپ‎ها مراجعه کنند و دبیرخانه ستاد در تمامی شهرهای استان نیز خدمات 24 ساعته را به مسافران ارائه خواهد کرد.

وی گفت: ستادهای هماهنگی خدمات سفر در استان با به‌کارگیری 20 هزار نیرو به مسافران ارائه خدمت می‎کنند.

عباسی با بیان اینکه گلستان یک استان چهار فصل است، تصریح کرد: 20 دستگاه اجرایی استان عضو ستاد هستند که کار خدمات به مسافران را انجام خواهند داد تا خاطره‎ای خوش و ماندگار در ذهن گردشگران ثبت شود.

گلستان با 60 آبشار دیدنی میزبان مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: گلستان در زمینه گردشگری ظرفیت‎های بسیار بالقوه‎ای دارد و پدیده‎های خدادادی فراوانی را در خود جای داده است که این جاذبه‎ها از طرق مختلف به مردم و مسافران معرفی می‎شوند.

عباسی با بیان اینکه در گلستان 60 آبشار کوچک و بزرگ وجود دارد، ابراز داشت: آثار تاریخی گلستان قدمت بیش از 7 هزار و 500 سال دارند و بیش از 2 هزار اثر تاریخی و طبیعی در گلستان شناسایی شده است.

وی در پایان با اشاره به آثار تاریخی، تفرجگاهی و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 420 غرفه صنایع دستی، سوغات و ملزومات گردشگری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول