اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار دماوند خبر داد

پیش‌بینی 6 توقف‌گاه برای استراحت مسافران نوروزی در دماوند

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند از پیش‌بینی 6 توقف‌گاه برای استراحت مسافران نوروزی در دماوند خبر داد.

پیش‌بینی 6 توقف‌گاه برای استراحت مسافران نوروزی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، حدید حیدری در تشریح فعالیت‌های ستاد نوروزی شهرداری دماوند اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن شهر دماوند در حد فاصل محورهای هراز و فیروزکوه، عمدتا مسافران نوروزی به صورت گذری از این محور عبور می‌کنند.

وی تصریح کرد: از این رو، لازم است علاوه بر پیش‌بینی اسکان مسافران، مکان‌هایی را برای استقرار موقت نیز در نظر بگیریم.

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند ادامه داد: در این راستا، شهرداری دماوند 6 توقف‌گاه را در نقاط مختلف شهری برای استراحت مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

حیدری ادامه داد: این نقاط شامل جنب پلیس راه گیلاوند، روبه‌روی پلیس راه- جنب شرکت گاز شهرستان، منطقه هشت بهشت در حاشیه محور تهران به فیروزکوه، چشمه اعلاء، بلوار شهید بهشتی- روبه‌روی آتش‌نشانی و حاشیه بلوار بعثت است.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و هنری شهر دماوند افزود: در صورت بهره‌برداری صحیح از این جاذبه‌ها و معرفی آنها به مسافران نوروزی، این شهر می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شود.

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند افزود: برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف با شهرداری دماوند در ویژه‌ برنامه‌های خاص مانند ستاد استقبال از بهار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

حیدری اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌دهد و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد؛ سازماندهی امور موجب کاهش خطا، افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/2568/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول