اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای اسلامی شهر قم:

راه‌اندازی و ایفای شهری و اینترانت شهرداری در دو کمپینگ زائرین قم

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری در دو بوستان قم وای‌فای شهری و اینترانت شهرداری را راه‌اندازی کرد که کار نظرسنجی را انجام می‌داد و از این نظر موفق بود.

راه‌اندازی و ایفای شهری و اینترانت شهرداری در دو کمپینگ زائرین قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس کمال‌زاده با بیان اینکه شهرداری در ایام نوروز تدابیر خوبی به کار گرفته است، گفت: شهرداری در اسکان زائران و خدمت‌رسانی به آن‌ها بسیار موفق عمل کرد.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهری به صورت شبانه‌روزی فعال است، عنوان کرد: شهرداری با استفاده از دوربین‌هایی که در سطح شهر نصب شده، توانسته است ترافیک شهر را کنترل کند و همچنین به خوبی با پلیس راهور هماهنگ باشد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه تجهیز بوستان‌ها در این ایام به خوبی انجام شد، گفت: نظافت، آب آشامیدنی و امکانات به کار رفته در بوستان‌ها بسیار خوب بوده و زائران و مجاورین حرم حضرت معصومه (س) رضایت کاملی را از این امکانات داشته‌اند.

وی با اشاره به تقارن ایام عید امسال با ایام فاطمیه بیان کرد: استفاده از المان‌های فاطمیه در این ایام کار بسیار مناسبی بود و مشخص است برای نصب آن‌ها در معابر مهم شهری فکر شده است.

کمال‌زاده با اشاره به حمل و نقل عمومی در این ایام تصریح کرد: مدیریت شهری توانسته است با استفاده از سیستم ABL حمل و نقل عمومی را به خوبی کنترل کند و از این نظر مشکلی در سطح شهر نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به خوبی کار کرده است اظهار کرد: شهرداری در دو بوستان وای‌فای شهری و اینترانت شهرداری را راه‌اندازی کرد که کار نظرسنجی را انجام می‌داد و از این نظر نیز موفق بود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری در زمینه فرهنگی بسیار خوب عمل کرده است، گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی و محتوای آن‌ها که شامل تفسیر نهج‌البلاغه، ادعیه و نقشه قم است، کار بسیار خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه امسال سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است، بیان کرد: بحث فرهنگ جای کار بیشتری دارد و با توجه به اینکه بودجه بخش فرهنگی در سال جدید چند برابر شده است، مدیریت شهری ان‌شاء الله در بخش فرهنگی بیشتر کار می‌کند.

کمال‌زاده تاکید کرد: از عوامل شهرداری که در ایام نوروز تمام وقت در خدمت زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) هستند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول