اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیجار:

12 فروردین روز استقلال ملت ایران است

سرپرست فرمانداری بیجار یوم‌الله 12 فروردین را روز استقلال ملت ایران عنوان کرد.

12 فروردین روز استقلال ملت ایران است

باقرجدی امین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار 12 فروردین را سند استقلال‌خواهی ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت بیدار ایران اسلامی در 12 فروردین ماه سال 85 با اکثریت آراء استقرار نظام جمهوری ایران را پذیرفته و به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی با رأی آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند حاضر به استمرار سیطره طاغوت و مستکبران جهان بر سرنوشت امت اسلامیشان نیستند.

به گفته سرپرست فرمانداری بیجار مردم ایران در یوم‌الله 12 فروردین ماه هویت حقیقی خویش را از طریق همه‌پرسی به دنیا اعلام کردند تا پشتوانه مردمی این نظام بیش از پیش آشکار شده و دست یاوه‌گویان از ملت و کشور اسلامی ایران رأی همیشه کوتاه شود.

وی با بیان اینکه این روز بزرگ روز حاکمیت اندیشه دینی و نظام قرآن و تجلی حماسه سیاسی توسط ملت ولایی ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز مقدمه انتشار تحولات اسلام‌طلبی و عزت‌خواهی در دنیا شد.

این مسئول 12 فروردین را جلوه با شکوه تحقق اراده عظیم ملت ایران و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلام و تحقق حاکمیت اسلام و ارزش‌های اسلامی کشور بیان کرد.

امین‌پور در پایان با بیان اینکه ثمره‌ زحمات و جانفشانی‌های مبارزین علیه نظام منحوس پهلوی در روز 12 فروردین ماه به بار نشست، خاطرنشان کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور از برکات حضور حماسی ملت ایران، رهنمودهای حضرت امام و خون شهدای گلگون‌کفن این آب و خاک است.

انتهای پیام/79015/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول