اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز طبیعت انجام شد

تلاش برخی از جوانان کرجی برای پاکسازی محیط زیست

مردم استان البرز امروز و همزمان با روز طبیعت بر ضرورت تلاش ملی برای حفظ و حراست از منابع طبیعی تاکید کرده و در این راه جوانانی هم بودند که به پاکسازی محیط زیست پرداختند.

تلاش برخی از جوانان کرجی برای پاکسازی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مردم ایران براساس یک آداب سنتی و قدیمی در روز سیزدهم فروردین به همراه خانواده در طبیعت حضور یافته و روزی را در کنار فضای سبز سپری می‌کنند. امروز نیز مردم شهرستان‌های مختلف استان البرز با حضور در طبیعت، ضمن بهره‌مندی از فضای سبز در کنار خانواده، بر ضرورت حفظ منابع طبیعی تاکید کردند.

از اقدامات جالب توجه و مفید، حرکت تعدادی از  شهروندان کرجی بود که با حضور در اماکن گردشگری به ویژه دامنه جنوبی البرز و حاشیه رودخانه و سد کرج، اقدام به جمع‌آوری زباله‌ کردند.

این گروه از جوانان کرجی به خانواده‌ها نیز کیسه‌های مخصوص جمع‌آوری زباله هدیه داده و از آنها می‌خواستند که پس از پایان برنامه‌های روز طبیعت، اقدام به جمع‌آوری زباله‌های خود کنند.

هم‌اکنون تمام اماکن گردشگری به ویژه فضاهای سبز استان البرز در مناطقی چون شهرستان طالقان، کردان، برغان، آتشگاه و غیره مملو از خانواده‌هایی است که روز سیزدهم فروردین را در طبیعت سپری می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ذ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول