اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل انتخابات استانداری گیلان:

عقب‌ماندگی اشتغال گیلان جبران شود

سرپرست اداره کل انتخابات استانداری گیلان گفت: مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های استغال و تولید گیلان تلاش کنند.

عقب‌ماندگی اشتغال گیلان جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، کریم شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری در سال جدید و با نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برای تمام مسئولان کشور بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه و تلاش‌ها باید در راستای تحقق این عنوان باشد، تصریح کرد: مجریان و مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد و جریانات سیاسی باید با وحدت و همگرایی در راستای توسعه اقتصادی کشور که دغدغه‌های مقام معظم رهبری است تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با راهبردهای مختلف تمام نقشه‌های خود را اجرا کرده و ناموفق بوده است، افزود: دشمن آرمان‌ها و موجودیت اسلام را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند با شیوه‌های جدید نظام را ناکارآمد جلوه دهد و روحیه مردم را تضعیف و ناامید کند.

شعبانی هدایت‌های رهبری به عنوان سکان‌دار انقلاب را ترسیم‌کننده نقشه راه دانست و ادامه داد: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم امسال شعار رهبری در راستای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق یابد.

وی نظرخواهی و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را مهم خواند و افزود: با به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های نهفته مردم می‌توان اقتصاد کشور را رونق داد.

این مسئول با اشاره به اینکه گیلان در زمینه اشتغال و تولید عقب‌ماندگی دارد، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی در گیلان نیمه فعال هستند و کارگران دغدغه‌های زیادی دارند که بخش زیادی مربوط به مدیریت ضعیف واحدها است.

سرپرست اداره کل انتخابات استانداری گیلان، خارج شدن از غالب صرف دولتی و بازنگری امورات اشتغال را مهم دانست و گفت: از ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی مردم در توانمندسازی گیلان استفاده شود.

امام جمعه رودسر نیز در ادامه جلسه مذکور با بیان اینکه حمایت از ولایت فقیه، حمایت از ولایت حضرت رسول اکرم (ص) است، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیب نرسد.

حجت‌الاسلام محمود کشاورز، با اشاره به اینکه هر کس ولایت فقیه را قبول نداشته باشد نامحرم است، افزود: با رهنمودهای ولی فقیه توانسته‌ایم در طول 35 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد یک وجب از خاک مملکت را از دست ندهیم.

وی افزایش تولید و حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان، کم مصرف کردن و ترویج فرهنگ قناعت در جامعه، اجرای قانون و تکریم ارباب رجوع را از اصول مهم در تحقق شعار امسال برشمرد.

انتهای پیام/84002/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول