اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چالوس عنوان کرد

آموزش و پرورش و شبکه بهداشت بازوان پرتوان ارتقای سلامت

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان دو بازوی پر توان آموزش و ارتقای سلامت هستند.

آموزش و پرورش و شبکه بهداشت بازوان پرتوان ارتقای سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمدصادق فرزیب بعد از ظهر امروز در بازدید از درمانگاه فرهنگیان چالوس که با حضور مدیر و معاون شبکه بهداشت و درمان چالوس انجام شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان دو بازوی پرتوان آموزش و ارتقای سلامت هستند و همکاری هر چه بیشتر و بهتر دو اداره باعث ارتقای سطح سلامت شهرستان می‌شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی پیرامون مسائل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان به‌ منظور ارتقای آگاهی و توسعه فرهنگ بهداشتی این گروه از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش چالوس تصریح کرد: دانش‌آموزان از آسیب‌پذیرترین قشرهای جامعه در مقابل تهاجم انواع عوامل اجتماعی روانی جسمانی هستند و بیشترین آسیب به آنان وارد می‌شود.

فرزیب با تأکید بر اینکه توسعه عادات بهداشتی باید از ابتدای زندگی شروع شود، اظهار داشت: با تکوین قوانین بهداشتی در مدارس می‌توان از پیدایش بسیاری از بیماری‌ها و ناتوانی‌های جسمی و روحی که سد راه انسان برای رسیدن به دوران بزرگسالی و سالمندی سالم و موفق هستند، جلوگیری کرد.

وی اذعان داشت: رسالت آموزش و پرورش در تکوین ابعاد شخصیتی کودکان به عنوان دومین رکن اساسی بعد از خانواده بسیار حائز اهمیت است.

مدیر آموزش و پرورش چالوس بر تعامل شبکه بهداشت و درمان با این اداره تأکید کرد و افزود: اعتلای سطح سلامت دانش‌آموزان، کارکنان مدارس و خانواده دانش‌آموزان از طریق افزایش سطح آگاهی‌های بهداشتی،ایجاد نگرش مطلوب، تغییر رفتار و تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به خدمات بهداشتی، مشارکت نیروهای دانش‌آموزی، کارکنان مدارس و اولیاء دانش‌آموزان از طریق همکاری و همراهی شبکه بهداشت و سلامت با آموزش و پرورش به راحتی قابل دستیابی است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در همکاری با نهادها و وزارتخانه‌ها در اجرای طرح‌های ارزشمند و بزرگ ملی، همچون طرح همیار پلیس، طرح همیار انرژی دارای سابقه درخشانی است و نتایج این همکاری و همراهی را در کاهش تصادفات و مصرف بهینه انرژی شاهد هستیم.

فرزیب یادآور شد: به‌ منظور تحقق بخشیدن به شعار امسال که به‌ نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده‌ است بر ما لازم است این همکاری را به منظور ارتقای سطح سلامت دوچندان کنیم.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول