اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام:

رویکرد مردم ایلام در صیانت از محیط زیست ستودنی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: رویکرد مردم ایلام در صیانت از محیط زیست ستودنی و قابل تحسین است.

رویکرد مردم ایلام در صیانت از محیط زیست ستودنی است

غلامحسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای طبیعت زیبا و بکری است که مردم در اکثر فصول سال به ویژه فصل بهار از این طبیعت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایلام در ایام تعطیلات نوروزی امسال، در یک اقدام ستودنی ضمن استفاده از عرصه‌های طبیعی و طبیعت زیبای استان، حداقل آسیب و صدمه را به عرصه‌های زیستی وارد کردند، ادامه داد: این اقدام مردم تحسین‌برانگیز و قابل تشکر است.

این مسئول با بیان اینکه همت مردم در حفظ محیط زیست بر هیچکس پوشیده نیست، اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام ضمن گشت و کنترل در زیستگاه‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین تفرج کنندگان در این راستا کوشش بسیاری داشته‌اند.

کاظمی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی با توزیع تراکت، بروشور و کیسه‌های مخصوص حمل زباله در راستای صیانت از محیط زیست تلاش ویژه‌ای داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: این اقدامات و تعامل خوب مردم سبب شد که طبیعت ایلام حداقل زباله و مواد زائد مصرفی را در عرصه‌های خود داشته باشد.

وی ادامه داد: ارزش این اقدام وقتی بیشتر روشن می‌شود که میزان تخلفات ناشی از شکار و صید غیر مجاز نیز به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول