اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

زنجان تا پایان هفته روز آفتابی نخواهد داشت

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان گفت: با ورود این سامانه و ادامه فعالیت آن در سطح استان، زنجان تا پایان هفته، روز آفتابی نخواهد داشت.

زنجان تا پایان هفته روز آفتابی نخواهد داشت

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته نیمه ابری تا تمام ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: زنجان روز آفتابی تا پایان هفته نخواهد داشت.

وی وزش باد را از پدیده‌های جوی طی چند روز آینده در استان زنجان اعلام و اضافه کرد: ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده باران تا پایان هفته جاری در استان وجود خواهد داشت.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان روز دوشنبه را محتمل‌ترین روز برای بارش باران اعلام و تصریح کرد: احتمال بارش برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بسیار بیشتر از روزهای دیگر پیش‌بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه دمای استان زنجان به لحاظ دمایی طی چند روز آینده تغییر چندانی نمی‌کند، ادامه داد: کاهش دامنه نوسان دمایی از پیش‌بینی‌های دمایی برای چند روز آینده است به نحوی دمای بیشینه و کمینه کاهش چند درجه‌ای می‌یابد.

یاغموری نوسان دمایی 24 ساعت گذشته را در استان زنجان 15 درجه اعلام کرد و ابراز داشت: زنجان در روز گذشته دمای بین شش و 21 درجه بالای صفر را تجربه کرده است.

وی پایین‌ترین دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را با پنج درجه بالای صفر مربوط به خرم‌دره دانست و متذکر شد: بالاترین دمای استان از دو شهر ماهنشان و آب‌بر گزارش شده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 11 درجه بالای صفر اعلام کرد و اذعان داشت: این دما نسبت به روز گذشته در این ساعت که حدود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح است دو درجه افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول