اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انصاری‌فرد و لک روانه آفریقای جنوبی شدند

تراکتورسازی با 3 غایب در مصاف با لخویای قطر

دو بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز بامداد امروز روانه آفریقای جنوبی شدند.

تراکتورسازی با 3 غایب در مصاف با لخویای قطر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ملی ایران از هفته گذشته اردوی سه هفته‌ای را در آفریقای جنوبی آغاز کرده است. در ابتدا قرار بود که  این اردو با حضور تمام بازیکنان دعوت شده برگزار شود، اما استقلال تهران و سپاهان اصفهان از دادن ملی پوشان خود به تیم ملی خودداری کرده و عنوان کردند که در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیاز مبرم به بازیکنان خود دارند.

برخلاف این دو باشگاه، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که وضعیت مشابه‌ای در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بوده و بازی حساسی را پیش رو داشتند، بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دادند.

سرمربی تیم ملی ایران نیز با وضعیت دوگانه باشگاه‌های فوق‌الذکر، به ملی‌پوشان تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان اجازه حضور در بازی آسیایی باشگاه خود داده و در کمترین زمان ممکن کریم انصاری‌فرد و حامد لک در عربستان به تیم تراکتورسازی پیوستند.

با برگزاری دور پنجم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا که منجر به حذف تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و صعود فولاد خوزستان به مرحله بعدی شد ضرورت استفاده از ملی‌پوشان در بازی پایانی این تیم‌های در مرحله گروهی لغو شده و بازیکنان ملی‌پوش این سه تیم در دو مرحله روانه آفریقای جنوبی خواهند شد.

در مرحله اول سه بازیکن فولاد خوزستان به همراه حامد لک و کریم انصاری‌فرد دو بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی صبح امروز روانه آفریقای جنوبی شدند.

تراکتورسازی با سه غایب مقابل لخویای قطر قرار می‌گیرد

تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا طی یک بازی تشریفاتی میزبان تیم لخویای قطر است.

تراکتورسازی در این بازی سه بازیکن خود را به همراه نخواهد داشت. حامد لک و کریم انصاری‌فرد به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و میلاد فخرالدینی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نخواهند بود.

تیم تراکتورسازی با 5 امتیاز در مکان سوم و لخویا با 4 امتیاز در انتهای گروه قرار داشته و بازی دو تیم تاثیری در تیم‌های صعود کننده این گروه نخواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول