اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار امروز فارس در بسته صوتی تلسکوپ پادکست/ دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب/ قرارداد میلیاردی قلعه‌نویی و رحمتی/ ضیافت همسر رئیس‌جمهور/ استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ آزادسازی پلکانی نرخ بلیت هواپیما/ افزایش نرخ کرایه‌ها/ هشدار درباره کسری بودجه هدفمندی یارانه‌‌ها دیدار شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با رهبر معظم انقلاب، ضیافت همسر رئیس جمهور برای زنان دولت،قرارداد میلیاردی قلعه‌نویی و رحمتی، آزادسازی پلکانی نرخ بلیت هواپیما، از مهمترین خبرهای فارس در 24 ساعت گذشته بوده است.
۱۳۹۳-۱-۳۱ ۱۷:۴۰ http://fna.ir/
0

                                                                                                                          مهمترین اخبار امروز فارس

• دیدار شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رهبر معظم انقلاب

در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

• روحانی: نقش زنان در نهضت اسلامی کمتر از مردان نبود/ اعتراف می‌کنم کاستی‌های فراوانی درباره حقوق زنان در کشور وجود دارد

رئیس جمهور در همایش ملی زنان نقش‌آفرین عرصه اقتصاد و فرهنگ با اشاره به جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه‌زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه نه تنها الگویی برای همه زنان بوده‌اند، بلکه الگویی برای همه انسان‌هاهستند.

• نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی کاهش می‌یابد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ شورای پول و اعتبار، نرخ سود تسهیلات و سپرده‌ها کاهش می‌یابد، گفت: روند نرخ سود در آینده با آنچه در گذشته اتفاق افتاد، متفاوت خواهد بود.

• هشدار درباره کسری بودجه هدفمندی یارانه‌ها/ برنامه‌های فعلی فقط تورم را افزایش می‌دهد/ شانس کم تولید برای دریافت اعتبار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن انتقاد از شیوه فعلی اصلاح قیمت‌ها، تنها دستاورد این شیوه را، افزایش نرخ تورم عنوان کرد و نسبت به بروز کسری بودجه در تأمین اعتبارات فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها و نیز عدم امکان تخصیص اعتبار به بخش‌های تولید و سلامت هشدار داد.

• افزایش 10 برابری اخطار پدافند هوایی به هواپیماهای بیگانه در سال گذشته

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در 3 سال اخیر اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی نسبت به گذشته افزایش داشته است، در پاییز 92 نسبت به همین بازه زمانی در سال 89 اقدامات تاکتیکی و اخطار به هواپیماهای بیگانه افزایش 10 برابری داشت.

• ضیافت همسر رئیس جمهور برای زنان دولت در کاخ

تالار حافظیه کاخ سعدآباد شب گذشته محل برپایی جشن همسر رئیس‌جمهور برای همسران وزرا، سفرا و زنان دولت بود؛ مهمانی زنانه‌ای همراه با رقص و شوی لباس.

• قرارداد یک میلیارد و سیصد میلیونی قلعه‌نویی و رحمتی/تیموریان و حیدری گرانترین بازیکنان استقلال

• غربی‌ها به جای تشکر از ما در برخورد با قاچاقچیان علیه ما بیانیه صادر می‌کنند

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نسخه‌های غیرتوحیدی غربی‌ها، گفت: آن‌ها به جای اینکه از ما به خاطر برخورد با قاچاقچیان تقدیر و تشکر کنند علیه ما بیانیه حقوق بشری صادر می‌کنند.

• هیچ ناو بیگانه‌ای در آب‌های ایران نیست/ راهبرد دفاع قدرتمندانه، سرلوحه نیروی دریایی سپاه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه: هیچ‌گونه ناو بیگانه‌ای در 24 مایلی آب‌های ایران نیست، ما براساس دفاع قدرتمندانه در نیروی دریایی گام برمی‌داریم.

• دیدار نبیه بری با سید‌حسن نصرالله و توافق بر گزینه «میشل عون» برای ریاست جمهوری

منابع مطلع در لبنان اعلام کردند رئیس پارلمان لبنان به دیدار دبیرکل حزب‌الله لبنان رفت تا در خصوص جلسه روز چهارشنبه برای انتخاب رئیس‌جمهور تبادل نظر کنند. این منابع از قطعی شدن توافق دو طرف بر «میشل عون» رئیس «جریان آزاد ملی» خبر دادند.

• عنایتی: پدیده، پدیده لیگ می‌شود/ کابوس نبودن مشهد در لیگ‌برتر تمام شد

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئن هستم پدیده به سرنوشت استیل‌آذین دچار نمی‌شود و این تیم پدیده لیگ برتر خواهد شد.

• رئیس شورای نظارت تئاتر کشور انتخابات سال 88 را زیر سوال برد

رضا دادویی رئیس شورای نظارت اداره کل هنرهای نمایشی ایران با حضور در رای‌گیری هیأت رئیسه خانه تئاتر با کنایه نسبت به انتخابات سال 88 گفت: مانند انتخابات ریاست جمهوری که پیش از اعلام کاندیداها، آرا به داخل صندوق‌ها ریخته می‌شد، گویا در انتخابات خانه تئاتر نیز این شرایط و وضعیت وجود دارد.

• اجرای قانون آزادسازی پلکانی نرخ بلیت هواپیما از هفته آینده/ آزادسازی کامل در شهریور

به گفته یکی از مقامات ارشد صنعت هوایی کشور، مقرر شده دولت در 5 ماه پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نرخ بلیت هواپیما را به صورت پلکانی آزاد کند تا اینکه در ماه پنجم، آزادسازی کامل نرخ بلیت محقق شود؛ طبق قانون در ماه‌های اول، متنوع‌سازی نرخ در این بخش اجرا خواهد شد.

• بیک‌زاده: رقم منتشرشده وزارت در مورد من صحت ندارد/ مردم فکر می‌کنند روی پول خوابیده‌ایم!

• اجرای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در هفته جاری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت اگر در هفته جاری فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود، نرخ‌ حمل و نقل عمومی نیز افزایش می‌یابد.

• رونمایی از 5 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش؛ از زره هوشمند تا سلاح 6لول محرم

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا از 5 دستاورد جدید این نیرو رونمایی کرد.

• استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 93 امضا در دستور کار نمایندگان قرار دارد

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با 93 امضا در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

• عمران‌زاده:حالا مشخص شد میلیاردی پول نگرفته‌ام/آقای وزیر حالا تکلیف بدهی‌ها را مشخص می‌کنی؟!

• آیت‌الهی: کی‌روش و نبی باید بر سر بازیکنان سپاهان تفاهم کنند/ ما هم به آمدن وینگادا امیدوار شدیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص بازیکنان سپاهان باید سرمربی تیم ملی با نبی حرف‌هایشان را با هم بزنند و در این مورد به تفاهم برسند.

• تهرانی‌ها مقام اول را در انصراف از یارانه کسب کردند/ کرایه تاکسی‌ها یک بار افزایش می‌یابد

استاندار تهران با تأکید بر اینکه در طول سال کرایه‌های حمل و نقل عمومی یک بار افزایش می‌یابد، گفت: مردم تهران در انصراف از یارانه‌ها نقش اول را داشته‌اند.

• خاطرات «پوراندخت مهیمن» از مادرانه‌هایش در تلویزیون

پوراندخت مهیمن که سابقه ایفای نقش‌های مادرانه مختلفی در تلویزیون دارد، معتقد است ساخت سریال‌ها و آثاری با محوریت زنان می‌تواند بر جایگاه آنان در جامعه و نقش محوری‌شان در خانواده تاکید کند.

• اخبار مربوط به دانایی‌فر را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنیم

امیری سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه به دلیل نداشتن اخبار درباره دانایی‌فر نمی‌توانیم بگوییم مرزبان کشورمان شهید شده است گفت: اخبار مربوط به دانایی‌فر را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنیم.

• 20 هزار تن گندم در 3 استان کشور خریداری شد/ پرداخت 211 میلیارد ریال به کشاورزان

سخنگو و مدیر خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور با بیان اینکه 20 هزار تن گندم در سه استان کشور خریداری شده است، گفت: پول همه گندم‌کاران به میزان 211 میلیارد ریال پرداخت شده است.

• امروز آخرین مهلت ثبت‌نام جامانده‌ها برای انصراف یا تقاضای یارانه نقدی است

• وقوع انفجار در کابل/ 5 غیرنظامی زخمی شدند

فرمانده پلیس شهر کابل از انفجار یک بمب مغناطیسی در این شهر خبر داد که بر اثر آن 5 غیرنظامی زخمی شدند.

• روحانی گزینه اصلاح‌طلبان نبود/رسانه‌های منتقد دولت باید از آزادی برخوردار باشند

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: شخص رئیس‌جمهور نامزد اول، دوم و حتی سوم اصلاح‌طلبان نبود اما ما به جایی رسیدیم که به آقای روحانی قانع شدیم و نباید القاء کنیم که رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب است.

• بیمه مرکزی نرخ‌ جدید دیه را ابلاغ نکرده است/ احتمال افزایش 30 درصدی نرخ بیمه شخص ثالث

مدیرعامل بیمه آسیا با بیان اینکه بیمه مرکزی فعلاً نرخ جدید دیه را به شرکت‌ها ابلاغ نکرده است، گفت: به نظر می‌رسد امسال نرخ دیه شخص ثالث متناسب با نرخ دیه افزایش یابد.

• نتایج آزمون دکتری امروز اعلام می‌شود

نتایج آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93، ساعت 18 امروز یکشنبه 31 فروردین از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

• ‌دارایی‌های بلوکه‌شده ایران دریافت نشده است/ دولت سند‌ ارائه کند‌

فتح‌الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یک ریال از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران که قرار شده بود در قالب چند قسط به ایران بازگردانده شود، تاکنون به ‌دست ایران نرسیده است.

•  امروز در بازارها چه خبر؟

سکه طرح جدید بدون تغییر نسبت به روز گذشته 979 هزار تومان، سکه طرح قدیم با 500 تومان افزایش 979 هزار                             تومان و نیم سکه هم همانند روز گذشته 532 هزار تومان فروخته شد.

ربع سکه هزار تومان کاهش یافت و 312 هزار تومان شد، سکه گرمی 200 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با 110 تومان افزایش 100 هزار و 300 تومان به فروش رسید.

در بازار ارز امروز دلار با 10 تومان افزایش 3200، یورو با رشد 20 تومانی 4410 تومان و درهم با 4 تومان افزایش 871 تومان معامله شد.

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول