اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر خوزستان خبر داد

بارگیری محمولات نفتی با تناژ روزانه 12 هزار و 281 تن در منطقه ویژه بندرامام

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از کسب رکورد جدید بارگیری محمولات نفتی در مخازن پایانه‌های نفتی با تناژ روزانه بیش از 12 هزار و 281 تن در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبر داد.

بارگیری محمولات نفتی با تناژ روزانه 12 هزار و 281 تن در منطقه ویژه بندرامام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته ضمن اشاره به رشد نرخ بارگیری محمولات نفتی در این مجتمع بندری اظهار کرد: در جریان بارگیری محموله کندانسیت که طی اواخر فروردین ماه سال جاری بر روی کشتی RISINOPHONITX صورت پذیرفت، بالاترین نرخ بارگیری محمولات نفتی به میزان 12 هزار و 281 تن در مخازن پایانه‌های نفتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) ثبت گردید.

وی، رکود بارگیری قبلی در همین زمینه را 11 هزار و 173 تن برشمرد که به صورت حمل یکسره بر روی کشتی GARZONI بارگیری شده بود.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه احداث پایانه‌های نفتی و ایجاد زیر ساخت‌های فرصت‌های ترانزیتی مناسب طی سال‌های اخیر تصریح کرد: برخورداری از نیروهای انسانی آموزش دیده و تجهیزات مدرن از جمله عوامل رشد بارگیری محمولات ترانزیتی نفتی در پایانه‌های نفتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول