اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای شعار «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» صورت می‌گیرد

اجرای طرح پیاده‌روی هفتگی کارمندان کوهبنان

فرماندار کوهبنان از اجرای طرح پیاده‌روی هفتگی کارمندان دولت در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پیاده‌روی هفتگی کارمندان کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سیدمجتبی هاشمی صبح امروز در آیین نواختن زنگ سلامت با اشاره به شعار محوری این هفته با عنوان «یک عمر سلامت با خود مراقبتی» اظهار داشت: این ایام فرصتی را برای افراد جامعه جهت مشارکت در فعالیت‌هایی که منجر به بهبود سلامت می‌شود فراهم می‌سازد.

وی ابراز داشت: اسلام به بهداشت جسم و روح عنایت ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که پیامبر اکرم (ص) ‌یاران خود را به انجام ورزش‌هایی مانند تیراندازی و اسب‌سواری توصیه می‌کردند.

هاشمی تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم در جای جای کشور از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی‌، خانه‌های بهداشت روستایی‌ و همچنین وجود بهورزان‌ برخوردار هستند که این مهم در سلامت افراد جامعه اثر‌گذار است‌.

وی افزود: امروز نه تنها در زمینه پزشک عمومی، بلکه در بسیاری از رشته‌های تخصصی، پزشکان مجرب در حال خدمت به مردم هستند و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های پزشکی در بسیاری از شهرها راه‌اندازی شده‌اند‌.

فرماندار کوهبنان افزود: در گذشته در زمینه تهیه دارو ما وابستگی شدیدی به کشورهای بیگانه داشتیم‌ و بسیاری از داروهای ساده نیز در کشور تولید نمی‌شد و این در حالی است که امروز کشور ما در زمینه‌ تولید دارو و همچنین محصولات پزشکی پیشتاز است و تولیدات خود را به سایر کشورهای جهان صادر می‌کند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی کارمندان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، به صورت یک روز در هفته در پارک برهان‌الدین و اردوگاه شهید دانشوری‌نسب کوهبنان برگزار شود.

هاشمی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شهرستان، مسئولان ادارات و کارکنان در فصل بهار و تابستان نسبت به استفاده از دوچرخه مبادرت ورزند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و در راستای سلامت جسم گام برداشته شود‌.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول