اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

112 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی مازندران اختصاص یافت

معاون فنی مرکز بهداشت استان مازندران از اختصاص 112 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز درمانی استان مازندران خبر داد.

112 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز بهداشتی درمانی مازندران اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نادر آهنگر بعد از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده شهری اصلاح اساسی در حوزه درمان بود که در سطح دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فارس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری شعار خود مراقبتی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت، ادامه داد: نقش برنامه‌ریزان، سیاست‌گذاران، عوامل اجتماعی، ارگان‌ها و مردم بسیار اساسی است.

آهنگر در ادامه یکی از برنامه‌های جدی وزارت بهداشت را رعایت عدالت در سلامت عنوان کرد و گفت: با افزایش پرداختی سرانه درمان این امر در حال اجرایی شدن است.

 معاون فنی مرکز بهداشت استان مازندران بیان داشت: 122 برنامه تا سال 95 در دانشگاه علوم پزشکی استان برای کاهش بیماری و در این برنامه 300 تا 400 هدف‌گذاری نیز طراحی شد و سامانه‌ای نیز در این راستا طراحی شد.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه از تامین تجهیزات برای 300 مرکز درمانی و خانه بهداشت مازندران خبر داد و  گفت: برای این منظور 112 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

این مسئول در ادامه از برنامه‌ریزی برای کنترل کیفیت آب در مازندران خبر داد و تصریح کرد: در برخی آب مناطق استان مازندران نیترات مشاهده شد و از آزمایشگاه بخش خصوصی در زمینه کنترل کیفیت آب استان نیز بهره‌برداری شد.

آهنگر در ادامه با اشاره به مهم‌ترین برنامه هفته سلامت در استان مازندران به برپایی چادرهای بهداشتی در سطح شهرهای مازندران اشاره کرد و گفت: این چادر به مدت یک هفته در سطح میادین اصلی شهر مستقر است.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول