اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفند از تونی برنامه خواستم اما هنوز نداده است

نظمی: تونی گزینه اول تراکتورسازی برای فصل آینده است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تونی الیویرا گزینه اول باشگاه تراکتورسازی برای مربیگری فصل آینده است.

نظمی: تونی گزینه اول تراکتورسازی برای فصل آینده است

جمشید نظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بین من و تونی تعامل خوبی برقرار بوده و خود من پیشنهاد تمدید قرارداد با این مربی پرتغالی را برای فصل آینده به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرده و روز 15 اسفند سال گذشته در نخستین جلسه تمدید قرارداد از وی برنامه خواستم، اما به دلایل نامعلوم ایشان تا به امروز برنامه‌ای را به من ندادند.

وی گفت: خواست قلبی من حضور وی در فصل آینده است و من تمام تمهیدات برای عقد قرارداد را با وی فراهم کرده‌ام، اما متاسفانه در دو روز گذشته مسائلی عنوان می‌شود که برای من جای تعجب دارد و اگر من خواهان این مربی نبودم، پس چرا از ایشان برنامه خواستم؟

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از برنامه بلندمدت تیم تراکتورسازی خبر داد و تصریح کرد: به تونی هم گفتم که برنامه من سه ساله بوده و به طور مثال مشکل چمن زمین تمرین در عرض چند روز قابل حل نیست، اما با برنامه‌ریزی درصدد فراهم کردن یک زمین مناسب تمرینی برای فصل آینده هستیم.

نظمی تاکید کرد: روز گذشته از اولیویرا مبلغ درخواستی فصل آینده را درخواست کرده و خود نیز مبلغ پیشنهادیم را به وی اعلام کردم که یک حساب ساده بوده و با موفقیت‌های تیم این مبلغ افزوده می‌شود و در تلاش هستم در کنار هزینه‌های تیم به نتیجه نیز دست یابیم.

وی با اعلام اینکه از تونی انتظار بیشتری داشته است، عنوان کرد: من از تونی خواستم ضمن دادن پیشنهاد خود، پیشنهاد داده شده ما را نیز به صورت دقیق بررسی کرده و نتیجه را اعلام کند و قرار نبود این مسائل رسانه‌ای شود، با این وجود راه مذاکره ما با تونی همچنان باز است و ایشان باید پیشنهاد خود را ارائه دهند تا من در هیئت مدیره مطرح کرده و به جمع‌بندی نهایی دست یابیم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز همدلی و اتحاد را لازمه امروز تیم تراکتورسازی دانسته و ابراز داشت: در چند ساله گذشته از خلأ اتحاد و همدلی  تیم تراکتورسازی لطمات فراوانی را خورده و امروز من اعلام می‌کنم که باشگاه تراکتورسازی به جد دنبال تمدید قرارداد تونی است و برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات نباید از جو متشنج شده بهره‌برداری کرد.

وی هدف تیم تراکتورسازی را در اوج قرار داشتن و مدعی بودن در هر سه جام پیش رو اعلام کرده و خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتورسازی برای رضایت‌مندی هواداران خود در هر سه جام لیگ برتر، حذفی و باشگاه‌های آسیا به دنبال کسب نتیجه مطلوب و حتی به دست آوردن کاپ قهرمانی است.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول