اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرستان نور:

دغدغه دلسوزان بهره‌وری مناسب از پارک جنگلی نور است

شهردار شهرستان نور گفت: دغدغه دلسوزان بهره‌وری مناسب از پارک جنگلی نور است.

دغدغه دلسوزان بهره‌وری مناسب از پارک جنگلی نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، مرتضی مومنی دوشنبه ‌شب در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه تربیت مدرس شهرستان نور با موضوع خدمات‌رسانی بهتر به هموطنان در استفاده از مواهب طبیعی دریا و جنگل، اظهار داشت: دو مشخصه تفریحی و توریستی، دریا و جنگل در شهر نور بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

وی ابراز داشت: این دو مشخصه بزرگ به جهت اینکه در محدوده شهر واقع شده و دسترسی به این دو موهبت بسیار آسان است، بنابراین شهرداری بر آن شد تا با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خدمات بهتری را ارائه کند.

وی اظهار داشت: بخشی از این پارک نزدیک به نیم قرن برای تفریح و تفرج هموطنان آماده شد اما به‌ دلیل کمبود امکانات و اعتبارات مورد بی‌مهری قرار گرفت و به وضعیت فعلی رسید.

مومنی بیان داشت: دغدغه شهروندان، مسئولان شهرستان اعم از نماینده، اعضای چند دوره شورای شهر و دیگر دلسوزان این بود که پارک جنگلی از وضعیت نامناسب کنونی خارج شود و ضمن حفظ و صیانت از بزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه از آن بهره‌وری مناسب صورت گیرد.

شهردار نور اضافه کرد: برای این منظور تلاش شد تا با در اختیار گرفتن این پارک، دغدغه موجود رفع و با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب ضمن حفظ جنگل، خدمات رفاهی مناسب برای بازدیدکنندگان فراهم و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به واگذاری موقت این پارک به شهرداری و مشکلات موجود در آن عنوان داشت: در شروع کار و اولویت برنامه‌ریزی مناسب از اساتید دانشگاه و متخصصان امر جنگل و محیط زیست در خواست کردیم تا با عنایت به توافقنامه واگذاری ،شرح خدمات پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در اجرا به گونه‌ای مطلوب و مورد رضایت عمل شود.

انتهای پیام/86023/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول